borte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahaKjempekuuule lille herlige Anette
![]()
![]()
![]()
Hahaha, så søøøøtKledelig hatt ;-)
Hehe, det kan nok tenkesså søøøt hun er!!!![]()
Men spørs om hun ikke har lært å ta av seg hatter/luer når mai kommer da![]()
![]()
Jada, det var salg så jeg slo til, vi reiser i starten av maiSydenklar alleredeSå herlig!
Jada, det var salg så jeg slo til, vi reiser i starten av mai
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Greit å kunne spare litt der man kanDet blir fort dyrt nok
Kom over et stativ med vårdresser på salg i går, men de hadde selvsagt ingenting i str 74
: Og de i 80 var enorme, så det gadd jeg ikke kjøpe. Regner med han må ha noe tykkere til høsten likevel..
Misunnelig på den sydenturen! Skulle gjerne hatt en tur til varmere strøk!Det blir deilig da!
hehe, den vinterdressen Hermine bruker nå er i str 74, og den passer ganske akkuratGreit å kunne spare litt der man kanDet blir fort dyrt nok
Kom over et stativ med vårdresser på salg i går, men de hadde selvsagt ingenting i str 74
: Og de i 80 var enorme, så det gadd jeg ikke kjøpe. Regner med han må ha noe tykkere til høsten likevel..
Misunnelig på den sydenturen! Skulle gjerne hatt en tur til varmere strøk!Det blir deilig da!
Ja, Eskil har jo den Reflex vinddressen i 74. Det er jammen meg ikke mye å gå på, selvom jeg hele tiden har sett at Reflex er drøye i størrelsenhehe, den vinterdressen Hermine bruker nå er i str 74, og den passer ganske akkurat![]()

Vi skal til Gran CanariaSå utrolig herlig!!Hvor skal dere på ferie?