Tøffest

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
borte

Hahaha:D Kjempekuuule lille herlige Anette :glasses9 :hello2 :love7

Hihihi! :D

så søøøt hun er!!! :rolleyes:
Men spørs om hun ikke har lært å ta av seg hatter/luer når mai kommer da :p ;)

Sydenklar allerede :D Så herlig!

så søøøt hun er!!! :rolleyes:
Men spørs om hun ikke har lært å ta av seg hatter/luer når mai kommer da :p ;)
Hehe, det kan nok tenkes:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Sydenklar allerede :D Så herlig!
Jada, det var salg så jeg slo til, vi reiser i starten av mai:D

Jada, det var salg så jeg slo til, vi reiser i starten av mai:D

Greit å kunne spare litt der man kan :) Det blir fort dyrt nok o_O Kom over et stativ med vårdresser på salg i går, men de hadde selvsagt ingenting i str 74 :eek:: Og de i 80 var enorme, så det gadd jeg ikke kjøpe. Regner med han må ha noe tykkere til høsten likevel..
Misunnelig på den sydenturen! Skulle gjerne hatt en tur til varmere strøk! :D Det blir deilig da!

Greit å kunne spare litt der man kan :) Det blir fort dyrt nok o_O Kom over et stativ med vårdresser på salg i går, men de hadde selvsagt ingenting i str 74 :eek:: Og de i 80 var enorme, så det gadd jeg ikke kjøpe. Regner med han må ha noe tykkere til høsten likevel..
Misunnelig på den sydenturen! Skulle gjerne hatt en tur til varmere strøk! :D Det blir deilig da!

ja, gleder meg virkelig:-) De siste tre årene har vi vært på byferie, er litt klar for noe roligere denne gangen, spent på hvordan det blir å ta med seg Anette:-)

hehe, den vinterdressen Hermine bruker nå er i str 74, og den passer ganske akkurat :p

hehe, den vinterdressen Hermine bruker nå er i str 74, og den passer ganske akkurat :p
Ja, Eskil har jo den Reflex vinddressen i 74. Det er jammen meg ikke mye å gå på, selvom jeg hele tiden har sett at Reflex er drøye i størrelsen :o

Det er så stor forskjell på størrelser, så på noen vårkjoler i dag, men jeg synes 80 ble smått til henne :fucyc

Back
Topp