tøffaa....

krølle..

Gift med forumet
tullajenta på båt tur tidligere i uka.....idag var d kun skgygge og bleie....stakkar.litt varmt....30 grader i sola idag...men deilig på sjøen....
hadde hun ikke kuuuule solbrille???

slenger inn et spm samtidig???? kan småtrollene våres fåvann????
har gitttulla mi vann idag mellom måltidene...men kokte d først da....

sniker litt fra født i februar2007....ja snuppa di kan få vann[;)] men kok det først.....og hvor har du kjøpt de solbrillene..? de var heeelt kongerå[:D]

jepp det kan di, OG bør dem siden det er så varmt! gi henne det mellom måltidene slik at hn tar det som tørstedrikk.
men det må kokes først som du har gjort :D

rååååkule briller. Hvor kjøpte du dem????

nåmmen så herlig hun var på bildet[:)][:)][:)][:)]

gi tulla di gjerne kokt vann.. det gir jeg også til lille david.. de blir tørste nå som det er så fint vær de også... kanskje litt travelt å dra frem puppen når man r på båttur, så da kan det sikkert være kekt å ha en flaske med vann i nærheten[:)][:)] david digger vann han.. hehe. slurper det i seg.. *smatt smatt*
på hs her så sa de at man skal koke all vann og falsker frem til bebisene er 6 mnd...

solbrillene e babybans fra apoteket...men ikke alle som har de.....retro bans er mine..finnes i svarte og hvite..(bare de som er store..).syns de er driiiitkule....var innom 5 apotek før noen aom hadde de....koster rundt 200 tror jeg...

ORIGINAL: krølle..

solbrillene e babybans fra apoteket...men ikke alle som har de.....retro bans er mine..finnes i svarte og hvite..(bare de som er store..).syns de er driiiitkule....var innom 5 apotek før noen aom hadde de....koster rundt 200 tror jeg...

Kine har di vanlige babybanz røde men dem er ikke så kule som dem. *vil ha vil ha vil ha*

ORIGINAL: LilleMusMei

ORIGINAL: krølle..

Kine har di vanlige babybanz røde men dem er ikke så kule som dem. *vil ha vil ha vil ha*

løøøøp å kjøøp.....

veeeldig fornøyd medde iallefall....

Så herlig tulle!!!!

ORIGINAL: Heather

Så herlig tulle!!!!

ja..ikke sant??;)

Solbrillene er kjempe kule og jenta er så skjønn. Hørtes deilig ut med båttur det er lenge siden jeg var på sjøen , er oppvokst ved sjøen så jeg savner båtlivet jeg her vi bor

ORIGINAL: Eirin_3

Solbrillene er kjempe kule og jenta er så skjønn. Hørtes deilig ut med båttur det er lenge siden jeg var på sjøen , er oppvokst ved sjøen så jeg savner båtlivet jeg her vi bor

suuper deilig med båt tur...har sjøen som nærmeste nabo....deilig..

Åh det er bare så godt å vere på sjøen, særlig når det er varmt og fint [:)]
Må bare få min kjære med på båtkjøp...  

Back
Topp