Tøff uke

FruenS

Andre møte med forumet
Jeg må nok dessverre også forlate dere. 10 uker var jeg på vei da det gikk galt. Det som er så trist er at nå begynte jeg å være klar til å fortelle det til alle siden det nærmet seg de sikre 12.

på undersøkelse på sykehuset viste det seg at fosteret ikkevar større enn 3mm ca så det vil si at fosteret har vært dødt nesten siden jeg fikk rede på at jeg var gravid. Så har jeg gått i 5 uker etter det og gledet meg og planlagt..

Så da sier jeg takk for meg, og håper at det går bra med dere andre.

Trist å høre :(
Ønsker deg masse lykke til videre!

Åh det var trist å høre :(
Lykke til videre!

Klem

Skogsdyret skrev:
det var trist å høre da :( føler med deg! Lykke til videre 

Skjønner at det har vært en tøff uke da :( Forferdelig mange som mister!! Ikke noe kjekt! Håper det går bra med deg, stor klem :)

lillepolly skrev:
Skjønner at det har vært en tøff uke da :( Forferdelig mange som mister!! Ikke noe kjekt! Håper det går bra med deg, stor klem :)

mammatil2prinsesser skrev:

lillepolly skrev:

Så trist at det skulle skje det med deg også!
Vi skulle reise hjem til familien min og offentliggjøre nyheten den fredagen jeg fikk beskjed om at her var det ikke noe liv... "Heldigvis" hadde vi ikke sagt vi skulle komme hjem, pga at størstemann brygget på noe. Så det ble ikke noe av den turen.

mammatil2prinsesser skrev:

lillepolly skrev:

Back
Topp