Tøff dag

TehCookiemon

Forelsket i forumet
I dag er en litt tøff dag for meg, mamma skulle ha blitt 53 år i dag, men hun fikk bort plutselig for 3,5 år siden. I dag kjenner jeg litt ekstra på kroppen og sjel at jeg kunne trengt mamma her i denne tiden som har vært og som kommer.
Og det hjelper iallefall ikke at jeg er hormonell og gråter bare ved tanken. Jeg har hatt problemer med søvnen i det siste pga urasjonell angst og fryktfor at jeg skulle plutselig miste min far på samme måte, eller at lille jenten i magen skal miste meg før jeg er gammel og grå.

Off! Så trist! Skjønner at det er en tøff dag! Ta vare på deg selv og hverandre idag! Kanskje kunne dere gjøre noe spesielt for å minne henne idag?

Sender deg en god klem <3 Håper du vanligvis sitter igjen med masse gode minner etter hun, og at savnet da er lettere!

I dag er en litt tøff dag for meg, mamma skulle ha blitt 53 år i dag, men hun fikk bort plutselig for 3,5 år siden. I dag kjenner jeg litt ekstra på kroppen og sjel at jeg kunne trengt mamma her i denne tiden som har vært og som kommer.
Og det hjelper iallefall ikke at jeg er hormonell og gråter bare ved tanken. Jeg har hatt problemer med søvnen i det siste pga urasjonell angst og fryktfor at jeg skulle plutselig miste min far på samme måte, eller at lille jenten i magen skal miste meg før jeg er gammel og grå.
Føler veldig med deg! Mistet stemoren min som var som min mor for 2 år siden, så vondt når angsten kommer frem..:-/ Og det er jo spesielt nå som vi venter en liten baby vi skulle hatt de her <3 Sender deg en stor varm klem!!

Takk alle, for gode ord :-)

Min far og jeg markerte som vi pleide med en tur med hunden for å sette blomster og lys på graven til mor. Jeg har markert dagen på min lille måte, cappucino og heavy metal, eplet faller ikke langt fra stammen :-)

Men, tror nok denne dagen for alltid kommer til å være tung. Og sikkert spesielt tungt nå når jeg venter første barn... Det blir kanskje lettere med tiden.

Stor god klem til deg <3 at minste sin mor må vare helt obeskrivligt! Hun er med deg på sin måte, tror jeg!

Off slike dager må være grusomme:( masse tanker og klemmer til deg<3

Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være.. Du har all rett og grunn til å minnes henne! Håper det blir lettere for deg med årene :) sender en god klem!

Back
Topp