Tåteflasker

Sassi

Betatt av forumet
Jeg lurer på om noen har erfaring med Dr.Browns tåteflasker? Er de noe bedre enn andre og event. hvilke merker?
 
jag har både avent og dr.browns.jeg syns dr.browns er helt supre!!![:)] avent blir det mye luft i syns jeg..
 
æ har åsså begge merkene, men synes dr.brown har så "rar" tut.. virke værtfall som oliver liker avent sin bedre..når han drikk fra dr.brown sin så e lixom leppan oppå den kvite som "tuten" sitt fast i..hm..ble litt rart forklart...
 
æ bruke dem mam flaskan som man kan del opp i 6 dela. kjempe fornøyd.
 
hvor får man kjøpt dr brown?
j bruker babre avent, men kan de få vondt i magen av tåteflaskene?
 
Heisann! Får kjøpt dr Brown på noen apotek, ellers anbefaler jeg alexi.no, der var de i alle fall en del billigere enn på det apoteket jeg bruker. Og blir det for mye luft inn i den lille magen sammen med melken blir resultatet bare hyl.... Lykke til! [:)]
 
ORIGINAL: lillemumma

hvor får man kjøpt dr brown?
j bruker babre avent, men kan de få vondt i magen av tåteflaskene?

Jeg var på Skeidar i dag og der hadde de Dr.Brown.....de skal liksom være de beste med tanke på luft å sånn...
 
Gutten min hadde kolikk og jeg prøvde Dr.brown, Avent og mam men merka ikke no forskjell. Vi bruker nå mest Avent også har jeg 2 flasker av Mam merket. Syntes det ble så mange deler med Dr.Brown
 
ORIGINAL: Sassi

Jeg lurer på om noen har erfaring med Dr.Browns tåteflasker? Er de noe bedre enn andre og event. hvilke merker?

 
Bruker NUK flaksesmukker VELDIG bra, så snuppa mi va veldig plaget med luft i begynelsen pga mme[:D][:D]
 
Bruker dr.brown og er veldig fornøyd, har ikke prøvd noe annet, men hvorfor skal jeg det når de fungerer så bra..Litt forvirrende bruksanvisning, ikke det at man trenger den, men kunne ikke skjønne hvorfor de lakk når jeg ristet den, men det skal den visst gjøre for å slippe ut lufta.. lekker ikke når man har i reiselokket da.. Jeg gir dr. brown terningkast 6[:)]
 
Jeg bruker NUK sine flasker, med latex smokk. Er myke, og formet som en "pupp". Fuker kjempebra på gutten min [:)]
 
ORIGINAL: lillemolla

jag har både avent og dr.browns.jeg syns dr.browns er helt supre!!![:)] avent blir det mye luft i syns jeg..


signerer
 
Hei, hvor får jeg tak i de mam flaskene som kan deles opp i 6 deler...? Hva heter de?
 
Sigrid
 
ORIGINAL: lillemumma

hvor får man kjøpt dr brown?
j bruker babre avent, men kan de få vondt i magen av tåteflaskene?


http://www.alexi.no/index.php?cPath=790_791_796
 
Her går det Dr. Browns og Nuk.. er bra fornøyd med de! Ben foretrekker Nuk-tåtesmokken.
 
noen som har prøvd dise nuby flaskene a?
 
Ingen andre som har prøvd Chicco sine? Jeg har vært SUPERFORNØYD med de!!! Gutten likte også de veldig godt. Prøvde avent, men tutene er jo litt hardere enn chicco sine så da ville han ikke ha..
 
ORIGINAL: xcrazyx

ORIGINAL: sommerbaby

æ bruke dem mam flaskan som man kan del opp i 6 dela. kjempe fornøyd.
har jeg også...er SUPERFORNØYD!!!


kjempefornøyd med de jeg også!
 
vi har prøvd:
 
avent:for har tut og for mye luft[:'(]
 
bambino:helt pyton...svelgte jo bare luft jo[:'(][:'(]
 
chicco:for myk tut og for mye luft[&:]
 
til nå er vinneren av min flaske vudering mam sine,kunne vert mindre luft i dem også[:)]
 
så jeg lurer på om jeg må prøve di berømte dr brown sine[8|]blir dyr dette...men men nå vet jeg hva som fungerer best for oss.
 
 
ORIGINAL: bls

æ har åsså begge merkene, men synes dr.brown har så "rar" tut.. virke værtfall som oliver liker avent sin bedre..når han drikk fra dr.brown sin så e lixom leppan oppå den kvite som "tuten" sitt fast i..hm..ble litt rart forklart...

 
dr.browns skal den være sånn, babyen skal egentlig ha munne helt over..
 
Back
Topp