tåteflasker

Burberry

Forumet er livet
hva bruker dere? (dere som bruker da vel og merke[:D])

jeg bruker de mam-flaskene der du kan skru ut bunnen. de er geniale. klempe enkle å vaske og smokken er forma så han får skikkelig tak på den...[:D][:D][:D]

innom å sniker jeg. [8D] 
jeg brukte DR browns flaskene.. [;)]

de mam flaskene ser også gode ut. [:)]

Bruker Dr.Brown flaskene men har fire avent flasker også men blir som regel litt gråt når han drikker fra dem, magen rumler extra mye da [8|]
Aldri hørt om mam flaskene jeg. HVordan ser de ut? LInk for eks?

ORIGINAL: sas

Bruker Dr.Brown flaskene men har fire avent flasker også men blir som regel litt gråt når han drikker fra dem, magen rumler extra mye da [8|]

her er bilder av den. kjempegode flasker. fåes bl. annet på coop.

ORIGINAL: xsnox86

innom å sniker jeg. [8D] 
jeg brukte DR browns flaskene.. [;)]

de mam flaskene ser også gode ut. [:)]

samme bruker jeg[:D]

Bruker Dr. Brown. [:)]

ORIGINAL: kathleen

ORIGINAL: sas

her er bilder av den. kjempegode flasker. fåes bl. annet på coop.

Tror de er billigst på kiwi. Tror de koster ca 30kr på kiwi og nesten 50 på feks meny

ORIGINAL: Oktober07

Jeg bruker avent sine.... har foreløbig ikke brukt noen andre da jeg har vært fornøyd med de...

Samme her, men har og fått fra sånn MAM flaske hos mormoren sin og han tok den og like fint!

ORIGINAL: Oktober07

Jeg bruker avent sine.... har foreløbig ikke brukt noen andre da jeg har vært fornøyd med de...

avent og liverpoolflasker

Her bruker vi bare dr browns og har i tilegg en born free flaske til å ha melk og tran i..Den vi har er det en sånn tut nedi med lilla tupp på ala den som på dr browns

VI prøvde både den mam flasken og avent med storebror..
Han var veldig sær på flasker, likte ikke den flaskesmokken på den mam flasken.

De har helt lik smak på smokker, så da holder vi oss til dr browns. Siden vi er superfornøyd med de..
Men liker veldig godt den born free flasken også...

vi bruker både avent og mam sine. Det som er så kjekt med avent er at man kan pumpe rett nedpå dem[:D].
Har prøvd Dr.Browns sine ,men jeg må innrømme at jeg synest det ble litt mye styr med vaskinga på dem. Synes de er litt vriene å få ren.

ORIGINAL: TattyTeddy

Her bruker vi bare dr browns og har i tilegg en born free flaske til å ha melk og tran i..Den vi har er det en sånn tut nedi med lilla tupp på ala den som på dr browns

VI prøvde både den mam flasken og avent med storebror..
Han var veldig sær på flasker, likte ikke den flaskesmokken på den mam flasken.

De har helt lik smak på smokker, så da holder vi oss til dr browns. Siden vi er superfornøyd med de..
Men liker veldig godt den born free flasken også...

Her bruker vi kun Dr Brown og Born Free.. Synes de er best.. kommer ikke så mye luft ut i tutten og sånt...

Born Free skal ta over for Doctor Brown... Fikk vite det når jeg var på Reflex sist og kjøpe to nye Dr Brown flasker... Så de lages visst av samme produsent eller fabrikk eller hva det var =)

Men en ting skjedde med Born Free Som ikke var bra.. Kjøpte sterilisator for ett par dager siden. Hadde både Born Free og Doktor brown flaskene oppi.. Tror du ikke Born Free flaskene smeltet foran?? Og vi hadde på lavere styrke enn hva som stod i bruksanvisningen[:@].. gikk ut til Reflex... De ble jo like overrakset som oss.. Vi kunne ikke få ut nye enda, for tilfelle dette er en feil med alle Born Free flaskene.. Da må jo hele sortimentet taes inn... Håper det bare var noe gale med de to flaskene, for jeg likte de så godt :)

Så utrolig kjedelig da..

Vi har den store sterilisatoren som går på strøm, så her har steriliseringen gått helt fint..

Liker også godt born free, så jeg regner med det blir kjøpt flere av de når snuppa blir over 4 mnd.. slik at vi kan putte tran i grøten i stedenfor..

Vi startet med avent sine, men etter å ha prøvd mam sine en gang byttet vi på dagen [8D]  Syns han får mye bedre sugetak på mam sine [:D]

jeg brukte avent sine når jeg jeg hadde ikke fått igang bryst-melk i begynnelsen, morsmelk-erstatning.....men nå ammer jeg fullt. Bruker flaske når vi er ute og når jeg pumper meg sånn at faren kan også gi han melk.

Synes avent-sine fungerer ganske godt her[:)]

Back
Topp