tåteflasker

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Hva trenger man av det? De trengs vel uansett om en skal bruke pumpet melk eller MME. Men hvor mange og hvilke typer er det lurt å ha i hus? Har foreløpig bare to små fra Avent som har kommet i gratispakkene

Det er alltid greit å ha ja. :) Her har vi Avent og MAM, gutten bruker de om hverandre. :) Brukte Medela på sykehuset. :)

Jeg har tenkt at det kommer litt ann på. Feks er det egne flasker som anbefales om lille sliter med mye luft i magen osv. Og man vet jo aldri om man får til å amme eller ikke. Vi har bare en avent flaske, men venter med å kjøpe flere til vi ser hva vi har behov for :)

Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe det inn, og ble gledelig overrasket av at det lå i gratispakkene.
Har fått det i tre gratispakker, og så har venner kommet med sånne gratispakker til meg :D
Så jeg har 7 stk og tenker det bør da holde?

Har heller ikke kjøpt flere enn de fra gratispakkene. Venter for å se hva det blir behov for :)

Junior her tok aldri flaske til tross for at vi prøvde alle typer og både pumpmelk og mme, og så har jeg sett at det er mange babyer som er veldig nøye på type flaske, så her avventer jeg med å få tak i noe mer enn det som har fulgt med gratispakkene til jeg ser om jeg får behov for det.......

Har kun også de jeg har fått i pakkene enn så lenge :)

Sent from my iPhone using BV Forum

venter til behovet melder seg her også, men 6-8 er greit å ha.. og invester i en flaskesterilasator.. Blir så lei av koke flasker etterhvert :p

Vi har kjøpt et par Medela-flasker, etter anbefaling fra jordmor. Sutten på denne skal etterligne vakumet man får ved brystmating, så den ikke ødelegger for etablering av ammingen slik en del andre sutter visstnok gjør. Har også fått en Mam og to Avent, så tenker det holder foreløpig. Vet ikke hvordan disse to er ift Medela (men det står at de har antikolikksutter).

På sykehuset sa de uansett at man helst bør vente fire uker med å bruke smokk og flaske. Vår sønn er bare 4 dager gammel men pga brystspreng har jeg måttet håndmelke/pumpe litt allerede, så jeg har forsøkt litt mating med skje/kopp i stedet men det er litt klønete.

Back
Topp