Tåteflasker....

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
er det noen som bruker det enda?

snuppen her har blitt veldig avhengig av melken i flaske, og smokkene sine [X(] får klikkebye hvis hun ikke får flasken med melk i når hun kommer hjem fra bhg...

hun er jo straks 2 år, så vi bør vel kutte ned (evt. kutte ut?) æsj, syns jo selv hun er for stor, men hun koser seg sånn med den... [8D]

ORIGINAL: Sunkissed©

Alma får en flaske hver kveld, og det er helt greit for meg :) Tenker ikke så mye på at hun nærmer seg to år.

jeg syns ikke det er så gale heller.. er jo bare hjemme omtrent hun får den..
men så på "ekstrem oppdragelse" nå og da sa de at de fleste 2 åringer har sluttet med flaske... så da ble jeg litt sånn: [:o] skyldig... hehe

Alma får en flaske hver kveld, og det er helt greit for meg :) Tenker ikke så mye på at hun nærmer seg to år.

Emmely får varm melk i flasken kver kveld. Hun stor koser seg da.. Men er kun den flasken på kvelen. På dagen drikker hu fra glass eller tuttekopp. [:D]

Tror nok vi skal klare og slutte med de før skole alder[:)][:D] hehe...

Julian storkoser seg med flaske! Han får kun en om kvelden før tannpussen. Kos for han, og kos for meg. Og ganske ok de dagene han omtrent ikke har spist(får mme).

åh da trenger jeg ikke tenke på det enda hehe... hun er SÅ glad i flasken sin.. "Mekke og tutti" sier hun [:D]

Tåteflasker er det lenge siden vi har brukt....drikker bare av vanlig kopp/glass[:D]

Snuppa her får flaske på kvelden og om vi er på en lengre biltur så har jeg alltid med flaska i tilfelle kriser. Kommer nok til å fortsette med kveldsflaska ei lite stund til, ser ingen grunn til å slutte med det første så lenge hun koser seg så mye hun gjør med den.

her får hun flaske med varm melk hver morgen og hver kveld..
Hun stor koser seg og jeg har ikke tenkt å slutte med det ennå..

annen drikke får hun i kopp eller glass...

Min snupp får alltid en flaske med melk om morgen, etter bhg og til kvelden før hun legger seg!
Tenker at hun burde kanskje ha sluttet med tåteflaske, men det er kosen hennes, hun koser seg ille med den melkeflaksa <3

Nei, tar det helt med ro enda, men kutter nok ut/ ned nå etter hvert [8D] hehe

Mini får flaske med varm melk på kvelden. Har akkurat gått fra MME til vanlig melk. Han trenger flaska si på kvelden for å roe seg ned etter en aktiv dag. Fram til nå har han også trengt den for å klare å sove natta gjennom siden han i perioder har spist veldig lite.
Han koser seg, jeg koser meg...så vi slutter nok ikke med det første tror jeg.

På dagen drikker han bare av glass da.

ORIGINAL: Frisør1

Tåteflasker er det lenge siden vi har brukt....drikker bare av vanlig kopp/glass[:D]

Samme her.. Hender hun får litt flaske når hun er syk

samme her. Dessuten liker ikke snupps kald melk, så den eneste melken hun får i seg er disse ca 1,5 dl med varm melk på kvelden før leggetid (+ litt youghurt i løpet av dagen, da). Og melk må man jo ha, for det er sunt!! [:)]

Eirik sluttet med sin av seg selv når han var syk i februar. Både flaske og MME. Bruker tutekopp hvis han skal ha noe på sengen ellers er det av vanlig glass/kopp her. Men han valgte det jo selv.

nei, tåteflaske sluttet hun frivellig med når hun var rundt 1 år....
og godt er det[;)]

Her går tutekopp under tvil, men hun vil helst drikke av vanlig kopp.
Tåteflaske er det en stund siden hun har brukt, men når hun er syk eller vil kose skikkelig hender det at hun vil ha litt *kosemelk".

her gir vi melk på flaske enda.. [:-] hehe.. Litt kos før tannpussen..

Sluttet med det på januar, februar, å så sluttet hun med smokk nå i høst[:D]

Lenge siden vi har brukt tåteflasker her i huset, drikker av glass eller kopp nå..

Her har vi pakkt bort alle flaskene for lenge siden.. de ligger langt oppå lofte:P

Synes det er "deiligt" og sleppe den, isteden for koser vi oss i sofaen og koser på hverandre før leggetid:) med tutten og kosekluten, skal være hardt nok og avvenne henne med de to!

Snuppa koser seg med flaske morgen og kveld [:)]
Har prøvd å få henne til å drikke kumelk, men hun skal bare har MME. Bestemt dame [:D]

Back
Topp