Tåteflaske ?

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Hvilken er best og hvorfor??

Bruker avent nå, virker greit men han har endel luft i magen..

I begynnelsen brukte vi Avent på jenta våres med hun fikk skikkelig kolikk smerter pga lufta og innkjøp av dr Browns flasker var det som gjorde at hun ikke bikket over til å ha kolikk, det sammen med å endre mme.
Så jeg mener helt klart at dr Browns er best når det gjelder tåteflaske ;-)

Dr Browns er absolutt de beste! Den har en egen ventil inni som forhindrer vakuum og reduserer risiko for luft i magen.

Jeg har litt omvendt erfaring med dr.brown de lakk og var forferdelig å få rene og hjalp ikke mye på luften.
Men har har nuk sine med stor tut fungert :)

Dr. Brown ja ;-)

Mamma har jobbet på nyfødtintensiv avd og anbefalte Dr Brown sine flasker, uten tvil - så de brukte vi :)

Dr brown. Bruk en smokk med lite hull så ikke melka kommer for fort. Tommee tippee har jeg også likt og mam. De er mer "lik en pupp" enn avent synes jeg.

Vi bruker mam til vår gutt. Prøvde med avent men han svelget mye luft på de flaskene, mam sitter perfekt i munnen :)

Har både drBrown og avent. Mistenker at han sliter med luft av avent. Eneste negative med drBrown er at det er flere deler og mer tungvint å vaske .

vi kunne ikke bruke drBrown. Vesla slukte så mye at hun sydde etter 2 min.
Vi brukte Nuk sine.. var veldig fornøyde med de. Vesla klarte å få fint grep om dem selv også.

Jeg har litt omvendt erfaring med dr.brown de lakk og var forferdelig å få rene og hjalp ikke mye på luften.
Men har har nuk sine med stor tut fungert :)
Ja dette med at de lekker husker jeg godt, lakk alltid med mannen og aldri med meg ;-)
Fant ut at han skrudde de altfor hardt på så den gummi greia ble vridd og dermed gjorde at den lakk ;-)

Ja dette med at de lekker husker jeg godt, lakk alltid med mannen og aldri med meg ;-)
Fant ut at han skrudde de altfor hardt på så den gummi greia ble vridd og dermed gjorde at den lakk ;-)
Jeg er ikke sterk nok til å skru noe godt på, det blir som oftest motsatt :p
Jeg har aldri blitt glad i de flaskene, ikke hjalp de på luftplagene heller. Så jeg går nok aldri tilbake til de :p

Back
Topp