Tårer !!

Tellerdagertilnurk

Flørter med forumet
*MIA*
I dag fekk hormontårene fullt utløp då eg fant ut at prinsessa mi ikkje va invitert i barnebursdag til ei i bhg ... Aldri før har mammahjerte blødd så mykje ... Forstår ikkje at noken foreldre kan holde på slik!!!! Sjøl har vi invitert heile avdelinga kvar bursdag så ingen ska føle seg utelatt !! Uff... Måtte berre få det ut !!

Sent from my iPhone using BV Forum

HUff! Det er trist. Hvor gammel er hun?

Da min eldste ble fire år inviterte vi bare fire fra barnehagen. De han lekte mest med. Pluss venner fra gata osv. Skulle vi hatt alle sammen hadde det blitt 38.... DET har vi ikke råd til.

Så leit :( er de mange på avd?

var de mange som ikke ble invitert da? hvis det er flere syns jeg det er greit... Vesla mi går i en barnehage med 9 stk, så jeg tror vi inviterer alle når hun skal begynne med barneselskap...

De er 15 stykk på avdelinga , om det er andre som ikkje er invitert veit eg ikkje , men det som fekk tårene i gang var at denne jenta som ska feire , leiker ganske mykje med jenta mi .. Men no har no eg og samboer funne ut at me ska ta ho med oss på kino og ut å spise , siden noken barn i bhg var klart å fortelle ho om det ... Ikkje lett å ha ein slik samtale med ei på snart 5 år !!

Syns det er utrolig dårlig gjort å ikke invitere alle da de kun er 15 barn! Her "må" vi invitere enten alle guttene, eller alle jentene, eller hele avd. Har hørt andre fortelle også om det feks er stor avd og bare vil be noen få skal dette gjøres privat og ikke via bhg.
Husker min sønn og to andre gutter ikke ble bedt første året (4 bursdager) på stor barns avd, pga de hadde akkurat kommet opp dit. Jeg tok opp på foreldre møte og da ble vo enig om regler ang bursdager.
Jrg ville sagt i fra til ped leder ,fordi slikt sårer små barn og er utrolig urettferdig!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Syns det er utrolig dårlig gjort å ikke invitere alle da de kun er 15 barn! Her "må" vi invitere enten alle guttene, eller alle jentene, eller hele avd. Har hørt andre fortelle også om det feks er stor avd og bare vil be noen få skal dette gjøres privat og ikke via bhg.
Husker min sønn og to andre gutter ikke ble bedt første året (4 bursdager) på stor barns avd, pga de hadde akkurat kommet opp dit. Jeg tok opp på foreldre møte og da ble vo enig om regler ang bursdager.
Jrg ville sagt i fra til ped leder ,fordi slikt sårer små barn og er utrolig urettferdig!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi har og som regel i bhg at enten alle av eit kjønn eller alle totalt , så har gitt beskjed til avd leder og dette vil bli tatt opp på neTe foreldre møte .. Er utrolig sårt både for barnet og forelderen :-( men no e har ho no funne seg film som vi ska sjå på kino og valgt plass å spise etterpå :-)

Back
Topp