Tårene sitter løst...

Klaramor

Elsker forumet
Ja, da har Barsel tårene kommer for fullt her.. Blir lei meg av ingen ting... Alt er liksom så sårt. Sitter jo her med verdens fineste tulle og er sjelens glad! Men alikevel masse følelser! Fikk det jo sist gang også, så vet jo at det går over.. Flere av dere som har født som har det på samma måte?

Kjenner meg igjen! Er ikke slik hele tiden, men plutselig må jeg bare gråte litt :p Men jeg er veldig sliten om dagen, er uvant å være tobarnsmor og kjenner nattesøvnen ikke er så bra!

Kjenner meg igjen! Er ikke slik hele tiden, men plutselig må jeg bare gråte litt :p Men jeg er veldig sliten om dagen, er uvant å være tobarnsmor og kjenner nattesøvnen ikke er så bra!
Jeg og er nå tobarnsmor og siden jeg er så sliten og trøtt så har jeg fortsatt ikke hatt veldig mye overskudd til 3 åringen min og det er veldig sårt både for han og meg... :( det går vel over, mye melke-hormoner i sving!!

Huff.. Husker det fra sist... Akkurat 3. dagen etter fødsel gråt jeg hele dagen. Husker det var ei på samme avdelingen som stelte babyen sin ved siden av meg, og hun prøvde seg på litt småprat, Og jeg bare BUUUHUUU!! Stakkars dama trodde sikkert Jeg var klin gal! Hjalp ikke at de nekta meg å reise hjem og mannen skulle reise bort på spillejobb den kvelden... Guri for ei grining! Men det går over heldigvis :) dessuten er det bra for huden å gråte, så bare få det ut! :)

Huff ja de sitter løst her og! Pyton når alt gjør at en vil grine. Håper det gir seg snart sånn man kan nyte denne tiden heller...

ååhh.. nå har de tatt meg også.. er ikke barseltårer her da men!
så utrolig frustrerende.. skulle ikke mer til enn litt alvorlig prat med kjæresten :o

Ja absolutt. Er skikkelig sår og skal veldig lite til før jeg begynner å grine. Jeg trodde faktisk jeg skulle slippe unna 3-dagers tårene, men neida de kom de:p

Jeg kjenner de sitter løst allerede nå før fødsel jeg. Kjenner at tårene sprenger på av ingenting. Har termin 11 april, altså om seks dager. Hjelpes, hvordan skal dette gå?? :happy118

I dag kom mine barseltårer og. Tårene har rent hele dagen! Håper ting føles litt bedre i morgen :)

Min erfaring er at det tar noen dager... Har grått litt til og fra nå i 4-5 dager.. Begynner å stabilisere seg nå heldigvis ;)

Håper det blir bedre. For i går gråt jeg virkelig av alt. Så sikkert kjempefint ut da jeg gråt meg gjennom hele kontrollen på helsestasjonen :P

Back
Topp