Tålmodigheten....

En tråd i 'September 2013' startet av Angelica2010, 6 Jan 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. hemmeligennsålenge September 2013 <3

Heisann jenter!
    Er det andre som føler at det skranter på tålmodigheten??
    Kjenner jeg blir letter irritert og sur, (men mye er gjerne blandet inn i sorgen også)

2. silha Forelsket i forumet

tålmodigheten er ikke på topp om dagen. spesielt ikke med en til tider trassig 3 åring:)som har litt laken skrekk.

3. Ønsker<3 Elsker forumet

Har ikke kjempe tolmodighet her heller :/ men føler kanskje ikke jeg er noe verre nå enn før.. :) men to trass ubgeb så skranter det på tolmodigheten innimellom :)

4. dollymama <3Mai2015<3 Tilgangsansvarlig VIP Septembermødre <3 Aprilbarna`15

Hmmm.. Tålmodighet..? hehe... den er ikke veldig lang her ihvertfall...:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

5. babysykigjen September 2013 <3

Her føler jeg det er milevis mellom tålmodigheten og meg noen ganger. Stakkars knotten på 3 år her, han har jo ikke bedt moren om å bli gravid, så han lurer på hvorfor jeg er sint :) Av og til må jeg telle til ti, slik at jeg ikke gjør noe jeg vil angre på etterpå :)

6. hemmeligennsålenge September 2013 <3

Hehe ja jeg har også fått noen rare blikk av datteren på 2 år, om hvorfor jeg reagerer sterkere på ting nå hehe.... Og vi vil ikke fortelle henne om graviditeten heller, så hun vil nok ikke forstå det heller :p Uff jeg får prøve å holde meg i skinnet :p

7. ¤Mamma06og08¤ September 2013 <3

Merker nok det at den er nok mindre enn ellers :p
    Får håpe det går seg til :)

8. 1rosa+spire? Glad i forumet

Litt kortere lunte :p men ikke oven for Emilie, men kællen derimot :)

9. Skillz Gift med forumet

Ja tolmodigheta e ikke alltid på topp ;) hehe ;)

10. Sandrapusen Forelsket i forumet

hehe, akkurat som jeg skulle skrevet det selv ;)

11. småtrollene Elsker forumet

Nja, holder meg litt i tøylene her ;)
    Men skjønner jo at du har mindre tålodighet med tanken det du har opplevd. Mye føleser av glede og sorg som skal skilles ut..
    :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden