Tålmodigheten....

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Heisann jenter!
Er det andre som føler at det skranter på tålmodigheten??
Kjenner jeg blir letter irritert og sur, (men mye er gjerne blandet inn i sorgen også)
 
tålmodigheten er ikke på topp om dagen. spesielt ikke med en til tider trassig 3 åring:)som har litt laken skrekk.
 
Har ikke kjempe tolmodighet her heller :/ men føler kanskje ikke jeg er noe verre nå enn før.. :) men to trass ubgeb så skranter det på tolmodigheten innimellom :)
 
Hmmm.. Tålmodighet..? hehe... den er ikke veldig lang her ihvertfall...:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum
 
Her føler jeg det er milevis mellom tålmodigheten og meg noen ganger. Stakkars knotten på 3 år her, han har jo ikke bedt moren om å bli gravid, så han lurer på hvorfor jeg er sint :) Av og til må jeg telle til ti, slik at jeg ikke gjør noe jeg vil angre på etterpå :)
 
Hehe ja jeg har også fått noen rare blikk av datteren på 2 år, om hvorfor jeg reagerer sterkere på ting nå hehe.... Og vi vil ikke fortelle henne om graviditeten heller, så hun vil nok ikke forstå det heller :p Uff jeg får prøve å holde meg i skinnet :p
 
Litt kortere lunte :p men ikke oven for Emilie, men kællen derimot :)
 
Nja, holder meg litt i tøylene her ;)
Men skjønner jo at du har mindre tålodighet med tanken det du har opplevd. Mye føleser av glede og sorg som skal skilles ut..
:)
 
Back
Topp