Tålmodighet er en dyd...

Twinkletwinkle

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Jeg er på meg selv som en rolig og ganske tålmodig person, men herrefred så utålmodig jeg er for tiden! Føler dagene ikke går, klokka bare rusler sakte framover.... 32 + 0 i morgen...
Føler jeg har vært gravid i mange år...

Jobber fult enda, men dette hjelper heller ikke på ... .Og det ser ut som det går mot full sykemelding pga diverse svangerskapsplager og vanskelig å få det mer tilrettelagt på jobb enn det allerede er. Hvordan skal det da bli ? Jeg vil bare komme til den dagen hvor den lille jenta vår er her, se hvem hun er, lukte og kose.. Gleder meg så enormt!

Flere som er like utålmodige?

Hehe, kjenner meg litt igjen :) Men syns i grunn det går altfor fort. Rekker ikke noe annet enn barn hus hund og mann syns jeg :D

Jeg er nok en utålmodig person ja, men ikke i forhold til dette svangerskapet faktisk:) og det til tross for at jeg har vært sykemeldt nesten hele tiden. Koser meg egentlig litt med den egentiden jeg får, og den har jeg absolutt trengt når det har vært som det har vært.
Du har ikke ting å pusle med hjemme da? Serier å se på? Håndarbeid eller bok? Gjøre ting klart til baby?:)

Jeg er på meg selv som en rolig og ganske tålmodig person, men herrefred så utålmodig jeg er for tiden! Føler dagene ikke går, klokka bare rusler sakte framover.... 32 + 0 i morgen...
Føler jeg har vært gravid i mange år...

Jobber fult enda, men dette hjelper heller ikke på ... .Og det ser ut som det går mot full sykemelding pga diverse svangerskapsplager og vanskelig å få det mer tilrettelagt på jobb enn det allerede er. Hvordan skal det da bli ? Jeg vil bare komme til den dagen hvor den lille jenta vår er her, se hvem hun er, lukte og kose.. Gleder meg så enormt!

Flere som er like utålmodige?

Kjenner meg igjen! Er 30 + 6 i dag.. Begynner å bli ganske utålmodig! Alt er tungt og jeg får lite søvn for tiden :/ krever mye energi, og jeg føler at nå er det på en måte nok! Alle mamma buksene mine begynner å bli for små. Bare det å sitte helt vanlig opp ned i en sofa eller en stol er ganske vondt.. Pga. Ribbeina!
Kjennes ut som om han har tatt alt som finnes av plass i kroppen!

Nja jeg synes tiden går innmari fort jeg selv om jeg ikke jobber mer nå. Kan være for at vi skal flytte i midten av oktober og det er mye vi mangler i forhold til det. Mn også i forhold til babyen. Har ikke handlet alt enda...:)

Jeg jobber fullt, men syntes det går veldig fort. Er nok fordi vi overtar ny leilighet i morgen så da er det mye som skal ordnes (var rolig helt til et par av jentene i denne gruppa fødet og jeg innså at det ikke er sååå lenge til termin :p) og er i tillegg tilnærmet helt frisk. Er nesten mer bekymret for at jeg ikke skal bli lei magen til fødselen setter i gang :rolleyes:

Kjenner meg godt igjen!!hihi:D alle rundt meg syns d går så fort,men jeg føler d går saktere og saktere :'D

Jeg er 100% sm å jeg syntes likevel det går fort :o
Men så har jeg to fra før som holder meg litt opptatt :)

Synes det går saaaakte. Men er vel gjerne fordi vi går å venter og gleder oss så fælt. Men med to eksamener for tur, så får han bare holde seg inne enda en goood stund :-)

Tiden burde vel ha flydd av sted med full jobb, 1 aktiv jente på 5, håndball og hus og heim.. men nånei... Om jeg nå blir sykemeldt må jeg nok finne på noe å fylle dagene med. Er ikke noe håndarbeidsmenneske dessverre, men kanskje jeg får lært meg å strikke eller hekle? ;) har jo ett lite gull jeg lengter så masse etter som jeg gjerne må gjøre klart til og... :) Men godt å høre det ikke er bare meg som kjenner på denne utålmodigheten...

Jeg er 100% sm å jeg syntes likevel det går fort :o
Men så har jeg to fra før som holder meg litt opptatt :)
Same her, det går overraskande fort, og kvardagen går sin gang.

Og så er det nok siste her, så prøvar å vere takknemlig for babymagen.

Back
Topp