Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, det må virkelig være noe drit ja. Og nesten ikke kunne ha på seg klærne sine før man brekker seg.Jeg syns selv jeg har veldig god luftesans til vanlig, å nå er den ekstrem! Etter å kasta opp i nesten 10 uker så reagerer jeg veldig på ting jeg spiste eller lukta(og kasta opp av) i den perioden.. Det værste jeg gjør er å være på dagligvarbutikken å være i nærheten av den hylla med vaskemidler! Rett før je ble gravid fant jeg meg en ny tøymykner favoritt, vaska ALT vi hadde med den og syns den lukta såå rent og friskt. Men nå minner den meg såå om å kaste opp, vasker alt for harde livet her, men syns lufta enda sitter igjen i mye av tøyet. Har kokt sengesettene våres for å fjerne lufta men syns jeg kjenner lufta fortsatt.. Huff, dette er virkelig no drit! Brekker meg et par ganger om dagen, men går somregel greit. Kaster opp veldig skjelden nå, men det skjer.
Huff, det må virkelig være noe drit ja. Og nesten ikke kunne ha på seg klærne sine før man brekker seg.
Ja da har du vært heldigSlike tråder som dette får meg til å innse hvor heldig jeg er.vært en del kvalm, men kaster ikke opp.
![]()
Godt du ikke kaster opp av alt da....hadde tatt seg ut i butikken liksomHar heldigvis ikke kastet opp så mye, men merker at jeg er fryktelig sensitiv på lukter om dagen...blir kvalm og uggen av ALT omtrent
Sigarettrøyklukt (av folk), gammelmann-eller gammeldame-lukt (ja, har oppdaget at det er en egen lukt akkurat nå hehe), hvitløksånde, sterk kjerringparfyme (type Nille e.l som noen bare må BADE i virker det som), kattemat, lukta som kommer når man åpner kjøttdeig osv osv osv...verst av alt er Makrell i tomat (veldig praktisk ettersom ett par på jobben elsker det og spiser det hver dag (og det ligger ofte igjen rester i søpla :S)
Må nevnes at jeg jobber i en type butikk så de førstnevnte som involverer menneskelukter er jeg en del borti i løpet av en dag![]()
Godt du ikke kaster opp av alt da....hadde tatt seg ut i butikken liksomEr hedigvis ikke sååååå ille da, men uansett plagsomt når man det er noe man har tålt lukten og synet av før, ikke tåler nå....