Tåler babyen mye?

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Føler meg overhysterisk nå, men da jeg skulle si til hade til mine supre 1 klassinger i stad, kom alle og klemte meg skikkelig! Altså 19 6-åringer som stod rundt meg og holdt rundt meg. Tåler babyen det, tror dere? Uff, er så utrolig hormonell også... :dead:

Går helt fint! Babyen er veldig godt beskyttet der inne, så det skal hardere krutt til for at det skal skje noe skummelt. Får stadig ett kne eller to i magen når toåringen min skal kose, ikke bekymret for det.

Her også.
Når mor liggen sliten/uggen på sofaen, så skal 2,5 åringen helst stå på magen til mor.
Det er ikke lov, men vanskelig å forstå for en liten gutt:rolleyes:

.

Går helt fint! Babyen er veldig godt beskyttet der inne, så det skal hardere krutt til for at det skal skje noe skummelt. Får stadig ett kne eller to i magen når toåringen min skal kose, ikke bekymret for det.

Føler ikke jeg gjør noe annet enn, og beskytte magen mot 1 åring og 3 åring inni mellom. Vi kan være glad at dem ligger godt polstra så tidlig. Det er senere når dem tar større plass det kan være verre dem hopper, eller sparker :o

Har ei på 1,5 som setter seg på magen min med et stort hopp i blant..! Prøver å ikke få panikk...

Back
Topp