Syyyykt!

Hahah så gøy [emoji1] i dag er jeg 17+2. I følge preglife og babyverden appen så har jeg termin 6.mai, men i følge legen så har jeg termin 4.mai og er like langt på vei så jeg skjønner ikke helt. Trodde alle norske app’er osv fulgte 40+3 nå[emoji848]
venter til OUL så forholder jeg meg til den datoen jeg får da[emoji4]
Det er jo fint om de som gir termin opplyser om de bruker det ene eller det andre. Ivf-legen som satt termin brukte 40+2 og fikk da 25 mai, men norske apper har jeg termin 26.05 og på engelske er det 23.05 :bag: Når jeg videreformidler termin til andre i helsevesenet sier jeg 25 mai med 40+2, slik at de får regne rett :p

Det er jo fint om de som gir termin opplyser om de bruker det ene eller det andre. Ivf-legen som satt termin brukte 40+2 og fikk da 25 mai, men norske apper har jeg termin 26.05 og på engelske er det 23.05 :bag: Når jeg videreformidler termin til andre i helsevesenet sier jeg 25 mai med 40+2, slik at de får regne rett :p

Ja ikke sant! Det er snodig. Pregnancy + appen sier jeg har termin 3.mai [emoji1]
Blir greit å få èn dato å forholde seg til[emoji4] trodde alle leger brukte 40+3 jeg nå[emoji848] men veldig greit at du sier som du da[emoji5] du har vel to små i magehuset så du blir vel kanskje satt i gang tidligere?

Det er helt vilt! Jeg telte dager med med førstemann og syntes tiden gikk veldig seint. Denne gangen teller å jeg uker og må ofte inn på appen for å sjekke hvor langt jeg egentlig er på vei[emoji39] tiden flyr! 16+6 i dag..

Ja ikke sant! Det er snodig. Pregnancy + appen sier jeg har termin 3.mai [emoji1]
Blir greit å få èn dato å forholde seg til[emoji4] trodde alle leger brukte 40+3 jeg nå[emoji848] men veldig greit at du sier som du da[emoji5] du har vel to små i magehuset så du blir vel kanskje satt i gang tidligere?
Regner med å få de ut tidligere uansett ja :) Men terminen blir jo brukt til mye mer enn bare å vite når man skal føde, så mange i helsevesenet som spør om den og også regner ut hvor langt på vei en er ut i fra termin. Vet ikke hvor stor forskjell en dag eller to gjør jeg da men.. ;)

Hahah så gøy [emoji1] i dag er jeg 17+2. I følge preglife og babyverden appen så har jeg termin 6.mai, men i følge legen så har jeg termin 4.mai og er like langt på vei så jeg skjønner ikke helt. Trodde alle norske app’er osv fulgte 40+3 nå[emoji848]
venter til OUL så forholder jeg meg til den datoen jeg får da[emoji4]

Så rart! Min lege går etter 40+3 med det nye hjulet sitt. Hun sa de var ganske nye. Så da er jeg 17+2 i dag, men termin 6. Mai. Ikke godt å si. Jeg også avventer OUL! Blir spennende! Du må oppdatere meg :-D kjekt å se om vi får lik dato da også ;)

Du kan endre i Preglife til 40+3 det har jeg gjort :)

Appene gav meg termin 15 mai, mens termin blir 17 mai, men hatt tre tul og der har pjokken vokst helt jevnt og termin blir da 19 mai. Ordna på appene så alle viser 19 mai nå og regner med oul blir det samme. Trur eg kan kjenne lille gutt nå, men ikke helt sikker...
10 dager til oul så gleder meg masse

Tenk at nå er det folk på AUGUST gruppa!!! Og vi skal ha bebis i mai! Føles ut som tiden har flydd av gårde men samtidig gikk de første ukene så utroooolig seint[emoji12] begynner å bli mer og mer virkelig at jeg skal bli mamma[emoji173]️ [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Nå er det folk i septembergruppa også:woot:

Nå er det folk i septembergruppa også:woot:

Det er jo HELT sprøtt. Jeg er inne å sniker på de gruppene.... og jeg savner ikke den tiden altså. Mye (unødvendige) bekymringer! Godt å være lengre på vei og kjenne vesla hver dag. ❤️ Men føles som en evighet siden, samtidig som tiden har gått fort.

Det er jo HELT sprøtt. Jeg er inne å sniker på de gruppene.... og jeg savner ikke den tiden altså. Mye (unødvendige) bekymringer! Godt å være lengre på vei og kjenne vesla hver dag. ❤️ Men føles som en evighet siden, samtidig som tiden har gått fort.
Ja, det er lite jeg savner med den første tiden :rolleyes: Det er godt å ha vært på Oul og å kjenne liv hver dag :Heartred

Back
Topp