Syyyykt!

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Tenk at nå er det folk på AUGUST gruppa!!! Og vi skal ha bebis i mai! Føles ut som tiden har flydd av gårde men samtidig gikk de første ukene så utroooolig seint[emoji12] begynner å bli mer og mer virkelig at jeg skal bli mamma[emoji173]️ [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tenk at nå er det folk på AUGUST gruppa!!! Og vi skal ha bebis i mai! Føles ut som tiden har flydd av gårde men samtidig gikk de første ukene så utroooolig seint[emoji12] begynner å bli mer og mer virkelig at jeg skal bli mamma[emoji173]️ [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Helt sprøtt!! Vi er jo snart halvveis :O jeg er halvveis 16 DES!

Oj, har egentlig ikke tenkt på hvor langt vi er på vei siden de første ukene gikk så uuuuuutrolig sakte. Men august er alt for lenge til :rolleyes:

Ja, det er helt crazy! Om en måned (juleaften) så er jeg over halvveis! :eek:

Tiden går fortere nå som jeg ikke går og tenker hver dag på og telle dager og uker hehe, men samtidig går det drit sakte hehe... skulle gjerne vært halvveis i hvert fall så det var en forklaring på trangen min til og få alt klart nå hehe

Jeg er halvveis 2 januar så ja tiden går veldig fort nå :)

Jeg er halvveis om tre uker! Synes tiden går mye fortere nå. Og godt å ha termin tidlig i mai. Sist jeg var gravid hadde jeg termin 27. Mars. Kjipt å være siste i måneden omtrent.
Men tiden har gått fort etter jeg begynte å kjenne liv. Sikkert så en slapper litt mer av da.

Føler jeg alltid henger bak og at det går så tregt siden jeg har termin i slutten av mai, men når jeg ser det kommer folk i augustgruppa blir jeg påmint at jeg har vært igjennom ganske mange uker allerede og er faktisk et stykke på vei likevel :)

Sånn har jeg det i Juni-gruppa, synes det bestandig er folk som er lengre, jeg er selv 10+4 på veg og det finnes de som legger ut bilder på facebook-gruppa jeg er med i som er 13-14 uker på veg! wtf, det er jo oppmot 1 mnd før meg?? :p Det må være de som har termin 01 Juni eller no :P

Jeg er halvveis om tre uker! Synes tiden går mye fortere nå. Og godt å ha termin tidlig i mai. Sist jeg var gravid hadde jeg termin 27. Mars. Kjipt å være siste i måneden omtrent.
Men tiden har gått fort etter jeg begynte å kjenne liv. Sikkert så en slapper litt mer av da.

Ja jeg har også smått begynnt å kjenne bevegelser, men gleder meg til å få et sikkelig spark så jeg er helt sikker på hva jeg kjenner[emoji1]

Samme her! Er jo bare 22 dager til[emoji33] wohoo[emoji1] skal på OUL på fredag så får se hva de sier[emoji5]

Samme her! OUL 30.nov. Hvor langt er du på vei?

Sånn har jeg det i Juni-gruppa, synes det bestandig er folk som er lengre, jeg er selv 10+4 på veg og det finnes de som legger ut bilder på facebook-gruppa jeg er med i som er 13-14 uker på veg! wtf, det er jo oppmot 1 mnd før meg?? :p Det må være de som har termin 01 Juni eller no :p
Ja, det er jo faktisk ca en mnd mellom starten og slutten på en mnd :p Skulle nesten delt inn termingruppa i «mai del 1» og «mai del 2» :hilarious: Men når jeg opplever noe nytt har andre snakket om det i ukesvis og det er «gammelt nytt». Men på en annen side så vet man også litt av hva man kan forvente ;)

Ja ble litt satt ut når jeg så at august allerede hadde begynt å få medlemmer :p
Syns nettopp juli gruppa startet opp:hilarious:

Samme her! OUL 30.nov. Hvor langt er du på vei?

Hahah så gøy [emoji1] i dag er jeg 17+2. I følge preglife og babyverden appen så har jeg termin 6.mai, men i følge legen så har jeg termin 4.mai og er like langt på vei så jeg skjønner ikke helt. Trodde alle norske app’er osv fulgte 40+3 nå[emoji848]
venter til OUL så forholder jeg meg til den datoen jeg får da[emoji4]

Back
Topp