• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Syyyyk igjen!! :(

Cathrine_86

Gift med forumet
Uusj, våkna av ekstrem halsbrann kl 5 idag, sto opp for å drikke melk, eneste jeg syns funker! Men så begynte plutselig magen å buldre å lage rare lyder, jippi teinkte jeg! Da kom magesyken, blæææh, så var en eviiighet på badet! Samtidig var jeg veldig kvalm pga halsbrannen som ikke gikk over.. Gikk for å settte/legge meg litt på soffan for å se om det roa seg ned, plutselig måtte jeg kaste opp, fløy inn på badet å rakk såvidt doskola! Men klarte ikke unngå å spy litt utenfor og på veggen faktisk, aldri gjort før, usj! [:'(] Så da måtte jeg jo tørke opp å vaske litt der, gøy tidlig på morgenen..

Flax at Robin ble med til bestemoren sin igår da, så var nok ment to be at jeg skulle bli syk..

Men jeg blir jo så bekymra for lille imagen også, fikk jo ganske vondt/ubehagelig når dette sto på, og så er/har vært veldig rolig siden idagtidlig å.. [&o]

Hadde nettopp en ny runde med oppkast, så nå vil jeg legge meg å prøve å sove en dupp igjen, er jo steintrøtt.. [&:]

Usj!! Masse god bedring!! Håpe det gir seg fort!

uff,ikke noe godt nei.. holder på å bli syk selv,igjenn,var forkjølet for noen uker siden og nå kommer det visst igjenn.. menmen.. du får ha god bedring![:D]

Back
Topp