Syyyt!

Real

Gift med forumet
Herreguuud så sur jeg er!!! Helt uten grunn tror jeg..
Bare skikkelig sur. Gubben har " the man flu ", og bare måtte legge seg å slappe av etter middag. Blir så irritert for at han ikke tilbyr meg å slappe av også, el istedenfor! Han er ikke skikkelig sjuk engang. Nyser og hoster litt bare. Ååååh!!

Her har mannen vært syk også, en stund var jeg driitlei av å høre på hvor syk han følte seg heeeeeeeeele dagen, at han bare lå på sofaen heeeeeeele dagen og sov eller offet seg veldig høylytt. Toppet seg da han begynte å vekke meg på natta med å offe høyt, dulte borti meg for å vekke meg - for å spørre om han har feber! Som ikke jeg sover dårlig nok fra før, eller ar minsten fremdeles bruker å våkne om natten :p

Han er verdens herligste altså ;) og jeg dillet og dullet litt med han selvfølgelig, for det er jo ikke bare bare å være syk mann!! men akkurat nå når jeg er kvalm og konstant trøtt, og to unger henger på meg hele dagen, så er tålmodigheten min litt kortere... "Ok, du er syk, I get it, shut up!" måtte bare ta med ungene ut av hus for å få litt luft innimellom :)

Nå er han heldigvis frisk igjen ;)

Jeg sier vanligvis akkurat det som faller meg inn, men når jeg er gravid så blir jeg ei skikkelig kruttønne :p

Er blitt veldig surpump og hissig kjapt de to siste dagene. Særlig på mannen. Men tror jeg er trett og sliten. Ønsker bare å være alene og slappe av uten mann, barn, dyr og husarbeid. Huff diss hormonene er trasige Blir arg når jeg ser han slapper av og spiller på mobben mens jeg trasker rundt med minstejenta trett som en dupp.

Er sånn idag jeg å! Irritert på sambo fordi han puster rart!!! :D

Pssss de slipper å være kvalme og alle andre plager, ikke minst å føde så de får jaggu tåle det!
Det er nå faktisk sant.. Tenkt så mye de slipper unna med! Heldigvis har jeg en mann som bærer meg på gullstol når jeg går gravid :D

Uff og huff. Nå må jeg syte jeg også!!! Gikk ut med bikkjene I går kveld og så snubler jeg ... begge knærne er slått opp, venstre mindre enn høyre, høyre ser ikke bra ut, så må til apotek nå snart og hente meg et eller annet, som jeg enten kan ha på eller NOE. Har litt skrubbsår på hendene også og jeg har nesten ikke sovet fordi det er så vondt. :( Jeg har ikke falt på magen eller noe, så det bekymrer jeg meg ikke for, da jeg snublet 2 ganger forrige svangerskap og alt var I orden (var også tidlig I svangerskapet forrige gang). I tillegg har jeg ikke smerter, så alt er I orden, tenker jeg. Har jo landet på knærne og hendene og den lille er godt beskyttet der den ligger. :) Men herregud det svir og er vondt. Har lyst å grine og jeg er ikke den som griner lett og klager og alt. Sånn, nå har jeg sytet nok, nå blir det bra. :)

Jeg vil syte litt over hvor utrolig kvalm jeg er i dag, og hvor slitsomt det er å være på jobb og late som ingenting!! Brekker meg hele tiden, og sliter med konsentrasjonen. Ugh.....

Jeg vil syte litt over hvor utrolig kvalm jeg er i dag, og hvor slitsomt det er å være på jobb og late som ingenting!! Brekker meg hele tiden, og sliter med konsentrasjonen. Ugh.....

:( Jeg misunner deg ikke. Har du prøvd å spise noe smått og tørrt? Det pleide å hjelpe for meg. Men vet hvordan det er. Jeg er glad at jeg ikke har det så ille enda *bank I bordet*. Det kan komme helt plutselig.

:( Jeg misunner deg ikke. Har du prøvd å spise noe smått og tørrt? Det pleide å hjelpe for meg. Men vet hvordan det er. Jeg er glad at jeg ikke har det så ille enda *bank I bordet*. Det kan komme helt plutselig.

Frem til i går hjalp det å spise en kaptein-kjeks før jeg sto opp, men i går og i dag har det mistet litt effekten :/ jeg får bare holde ut! Litt rart egentlig, de første ukene når man har mest gravid-symptomer og gjerne trenger ekstra omsorg, da skal man hold det hemmelig :p

Ja, ikke sant. Jeg har sagt det til begge sjefene mine I tilfelle jeg skulle bli plutselig dårlig og må kaste opp. Så de vet det og er forberedt at det kan være noe. Jeg tror at noen av kollegaene mistenker noe og 5. September har vi Vestfoldmarathon her (jeg skal bare delta som støtte) med jobben og etter det blir det mat og vin/alkohol. Så da må jeg ihvertfall komme med bil, så at jeg kan si at jeg ikke kan drikke. Er ikke vits at alle vet det, de som er rundt meg ser det etterhvert. :P

Kjenner meg heldig når jeg leser om alle irritasjonene deres. Min egen irritasjon var at samboeren ikke sto opp med en gang jeg sa vi fikk besøk på lørdag :p utenom det har jeg ikke irritert meg så mye. :)

Kjenner meg heldig når jeg leser om alle irritasjonene deres. Min egen irritasjon var at samboeren ikke sto opp med en gang jeg sa vi fikk besøk på lørdag :p utenom det har jeg ikke irritert meg så mye. :)
Jeg går heldigvis ikke rundt og irriterer meg hele tida altså..Var strengt talt bare den ene episoden hvor jeg ble såååå suuuur- Hahaha!

Jeg har ikke kjent noe på irritasjon eller dårlig humør inntil i går. Da var vi i bursdagen til bestemoren til samboeren min. Jeg ble altså SÅ irritert på henne. Hun har et grusomt skjærende tonefall i stemmen, og snakker så utrolig høyt. Ikke nok med det, så gjentar hun seg selv HELE tiden. Har ikke tall for hvor mange ganger jeg måtte telle til 10 inni meg selv ;-) hehe... Måtte bare dra rett etter kaffen så jeg ikke eksploderte.

Back
Topp