Syyykt angstanfall...

Lillesnille

Forumet er livet
Våkna til angst idag tidlig... Jeg hyla og skreik og hev etter pusten for jeg var så sliten... husker jeg drømte noe som jeg er svært redd og nervøs for... om babyen i magen og dattra mi... Aldri hadd et så kraftig anfall før..
 
uff... ikke bra å våkne slik :(
har hatt det flere ganger, og er alene med to barn, men jeg pleier og tenke på pusten, at jeg skal puste rolig og finne på noe å gjøre her hjemme så pleier det å gå over.

har slitt med panikkangst siden jeg var 17 år, er nå 34...

er det noe du lurer på, så bare send brev til meg :)

stor varm klem :)
 
Er selv alene med 1 barn... Skulla hatt 2, men Noah fikk ikke leve...[:(] Så nå venter jeg barn nr 3 med samme pappa... Har ikke hatt det slik med den angsten før... Har vært mest den hjertebanken og uroen.. ikke hylinga og skrikinga og pusteproblemene...
 
den uroen i kroppen kjenner jeg til, er mye plaget med den... men har sobril i tilfelle det blir verre eller overhodet ikke går over, hjertebank er jo typisk for angstanfall :(
går du på medisiner?

jeg sto på efexor under hele svangerskapet og ammet med de, så det er en type antideppresiva du kan bruke under svangerskap mot panikkangst :)
 
Stod på cipramil, men siden jeg ble gravid så raskt så tok de den vekk... på grunn av at effekten var usikker... Kommer nok til å prøve igjen når graviditeten og ammingen er over... Men da en medisin mot depresjon, samt angst.....
 
Back
Topp