Syyyk..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Er det mulig å få skikkelig influensa nå?? Går det ann å ha slik uflaks.. I natt har jeg hatt skikkelige vonde kynnere/rier/whatever it was og fikk beskjed fra føden at det hørtes ut som om det var noe på gang og at jeg skulle prøve å få sove.. Greit nok tenkte jeg, som ikke ville på sykehuset uannz.. Og i morges måtte jeg selvfølgelig våkne med et SKIKKELIG nyseanfall.. Nøys 12 ganger før jeg kom meg opp av senga og måtte stoppe 4 ganger på vei til do for å knipe igjen beina når jeg nøys! (Hadde tatt seg ut å tisse på soveromsgulvet ja) I tillegg til at jeg har så vondt i halsen at jeg nesten ikke klarer og svelge.. Men det er ikke betennelse, ingen hvitt belegg eller feber.. Men det er ille vondt likevel! Og alt dette oppå disse sinnsyke smertene i hele bekkenet.. Er det mulig?? Visst jeg skal føde nå så vil jeg være frisk!! Trenger styrken min til fødselen, ikke til dette.. Så nå håper jeg virkelig at det er totalt falske signaler fra kroppen slik at jeg kan bli frisk igjen først! *sukk*

Æsj da det hørtes ikke godt ut! Vil bare ønske deg god bedring jeg, og håpe du blir frisk og rask snart![;)]

jeg og hadde det slikt på slutten av svangers.,men det ga seg etter ett par kanskje det var tre dager...
trodde oxo jeg skulle bli syk...

håper det snart går over da...

klem[:)]

kjøp deg Kan Jang...den er med rød solhatt og kan brukes av gravide..den er veldig fin...
kjøpte den på helsekosten...

god bedring..

klem[:)]

Masse god bedring til deg, og håper det gir seg fort, slik at du har masse krefter til fødselen, som forhåpentligvis skal skje ganske så snart[:)]

Klem[:)]

Nei, håper du ikke blir nå, så jeg sender over en varmende og styrkende tanke , en varm kopp kakao og en bli-frisk-snart bukett

ORIGINAL: lindaen

Er det mulig å få skikkelig influensa nå?? Går det ann å ha slik uflaks.. I natt har jeg hatt skikkelige vonde kynnere/rier/whatever it was og fikk beskjed fra føden at det hørtes ut som om det var noe på gang og at jeg skulle prøve å få sove.. Greit nok tenkte jeg, som ikke ville på sykehuset uannz.. Og i morges måtte jeg selvfølgelig våkne med et SKIKKELIG nyseanfall.. Nøys 12 ganger før jeg kom meg opp av senga og måtte stoppe 4 ganger på vei til do for å knipe igjen beina når jeg nøys! (Hadde tatt seg ut å tisse på soveromsgulvet ja) I tillegg til at jeg har så vondt i halsen at jeg nesten ikke klarer og svelge.. Men det er ikke betennelse, ingen hvitt belegg eller feber.. Men det er ille vondt likevel! Og alt dette oppå disse sinnsyke smertene i hele bekkenet.. Er det mulig?? Visst jeg skal føde nå så vil jeg være frisk!! Trenger styrken min til fødselen, ikke til dette.. Så nå håper jeg virkelig at det er totalt falske signaler fra kroppen slik at jeg kan bli frisk igjen først! *sukk*

Høres ut som meg det der..
hoster og nyser i ett nå - er bare utrolig trøtt - og så vet jeg at det er en fødsel like rundt hjørnet som jeg absolutt burde spare krefter til..
Spare av hva da?[:'(]

god bedrings klem til deg[:)] håpe du snart blir frisk og rask til fødselen din.... klem

Føl med dæ. Har lagt med influensa i ei uke nu. Dritlei!!!! Ikke nok med det i dag på kontroll viser det seg at æ har høyt blodtrykk og strøk på urinprøven.

Kan ikke tida bare kom førr å få ut ongen??? Håpa bare æ har energi te å få den ut da...

God bedring send det over til meg hvis du går i fødsel [;)]

Uff da vennen!!! Trøsteklemme!!!

Det der er virkeli nor som går her i Tromsø nå, Mager trøst da... Slapp masse av du...

Kos Therese

Krysser fingrene for at du ikke blir sjuk og for at fødselen starter snart!!! [:D]

huffa meg lindaen!!! får håpe du kommer deg før fødselen er igang.ekstra slitsomt hvis en skulle bli sjuk i tillegg.trenger de kreftene en kan få!!

Ennå syk.. *grine* I tillegg så har h*n i magen klart å snu seg på tverra! Den som var nesten helt festet!! *grinemer* Så her går det på snørring, maserier og en unge som ligger galveien og egentlig ikke har tenkt seg ut..

Håper også det.. Jeg var klar for fødsel jeg[8D] Men neida, var noe helt annet å få servert her i gården.. *snørre* Har drukket kakao ustanselig siden igår.. Det er jo sååå godt.. Må unne seg litt når man er syk! [:)]

Back
Topp