L
lindaen
Guest
Er det mulig å få skikkelig influensa nå?? Går det ann å ha slik uflaks.. I natt har jeg hatt skikkelige vonde kynnere/rier/whatever it was og fikk beskjed fra føden at det hørtes ut som om det var noe på gang og at jeg skulle prøve å få sove.. Greit nok tenkte jeg, som ikke ville på sykehuset uannz.. Og i morges måtte jeg selvfølgelig våkne med et SKIKKELIG nyseanfall.. Nøys 12 ganger før jeg kom meg opp av senga og måtte stoppe 4 ganger på vei til do for å knipe igjen beina når jeg nøys! (Hadde tatt seg ut å tisse på soveromsgulvet ja) I tillegg til at jeg har så vondt i halsen at jeg nesten ikke klarer og svelge.. Men det er ikke betennelse, ingen hvitt belegg eller feber.. Men det er ille vondt likevel! Og alt dette oppå disse sinnsyke smertene i hele bekkenet.. Er det mulig?? Visst jeg skal føde nå så vil jeg være frisk!! Trenger styrken min til fødselen, ikke til dette.. Så nå håper jeg virkelig at det er totalt falske signaler fra kroppen slik at jeg kan bli frisk igjen først! *sukk*
nå, så jeg sender over en varmende og styrkende tanke
, en varm kopp kakao
og en bli-frisk-snart bukett