SYYYDEN!!

TauZa

Forumet er livet
Nå har jeg bestilt oss en uke til syden i mai!!

Benytte oss av å kunne reise utenfor sesong for får jeg jobb i skolen går ikke det mer..

Alcudia , all inklusiv. Er en venninne som skal reise samtidig. Sendte henne en melding i dag tidlig og håper hun blir glad for at vi har bestilt same hotell og sted som de.. [&:][8|]

Hun er ikke av typen som blir sur for sånt egentlig heller av de som blir glad[:)]

Så digg!!!
Det der med sesongen har vi også fundert litt på...[;)]
Men vi har lyst til Danmark da!![:)]

ååå det høres fryktelig deilig ut...[:D] gubben orker ikke varmen så han vil ikke til de varmere strøk[8|]

Ååå så gøy!!
Her håper vi på ei snill snuppe som sover, spiser og sover sånn at vi kansje kan reise en tur til syden i høst. [:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

det blir knall!

sign!

Så deilig......vi skal til Rhodos vi - to uker i mai[:)][:)]
Deilig å få litt sol på kroppen[:)]

Så deilig! [:D][:D][:D][:D][:D]

Vi skal til Tyrkia i begynnelsen av Mai - blir deilig med ferie! [:D]

Er det bare oss som ikke skal noe spes i sommer???[8|]

Skal nå snart på jentetur til Riga. Så det neste store er vel at bublizz kommer til Mo i sept.[:)][:)][:)]

ORIGINAL: *Maik1*

Er det bare oss som ikke skal noe spes i sommer???[8|]

Skal nå snart på jentetur til Riga. Så det neste store er vel at bublizz kommer til Mo i sept.[:)][:)][:)]

Riga er awesome...var de ri mai ifjor. Gled deg.
September blir knall Maik1.....!!

åå, så deilig!! heldiggriser [:D][:'(]

ORIGINAL: ..christine..

weeeee. det blir morro. Deilig temp der i mai[:)]

ja dere var vell der uken før oss for to år siden?

herlig!!!!

Jeg skal en uke til syden i august med søstra mi... er litt i tvil om jeg klarer å reise så langt fra ungene[8|] Men det blir nok deilig...

vi skal kanskje ta en restplass en uke i ferien ...

Var i alcudia for to år siden i slutten av mai/ starten på juni.. kjempeflott!sunwing resort hotellet der er fantastisk! [:)] temperaturen lå på 26-29 gr , kunne godt vært varmere, vannet i bassenget var i kaldeste laget .

Høres herlig ut!!! Skulle gjerne reist i mai selv, men det er umulig når man er lærer....Men skal ikke klage, jeg har jo lang sommerferie å reise på [;)] Og da skal vi til en gresk øy

ORIGINAL: tingeling1

Høres herlig ut!!! Skulle gjerne reist i mai selv, men det er umulig når man er lærer....Men skal ikke klage, jeg har jo lang sommerferie å reise på [;)] Og da skal vi til en gresk øy

jeg jobber jo også i skolen så må benytte meg det året vi kan[:)]

ORIGINAL: tosmågull*

herlig!!!!

Jeg skal en uke til syden i august med søstra mi... er litt i tvil om jeg klarer å reise så langt fra ungene[8|] Men det blir nok deilig...

Var i alcudia for to år siden i slutten av mai/ starten på juni.. kjempeflott!sunwing resort hotellet der er fantastisk! [:)] temperaturen lå på 26-29 gr , kunne godt vært varmere, vannet i bassenget var i kaldeste laget .

var ikke vi halve august forumet som var der da da.. i løpet av tre uker eller noe. vi var vertfall uka etter at cariana, chistine og mammaløven(?) hadde treff..

ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: tosmågull*

herlig!!!!

var ikke vi halve august forumet som var der da da.. i løpet av tre uker eller noe. vi var vertfall uka etter at cariana, chistine og mammaløven(?) hadde treff..

jo jeg husker vi var mange som skulle dit![:)]

Back
Topp