syting :(

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
Nå har jeg sprayet i 3 hele dager (12 sprayinger) og jeg klarer overhodet ikke å bli vant til det. Har våknet ca 20 min før alarmen på tlf og gruet meg til spraying. Og på kvelden så får jeg vondt i magen og blir uvel når jeg ser klokka nærmer seg spray tiden [&:] Huff dette er overhodet ikke noe moro [:(]

Huff da... d hørtes ikke noe særlig ut..
Hva er det med sprayinga du gruer deg til da?
Er det ettersmaken, eller ubehaget i nesen rett etter sprayinga?

Hos meg var det ille de første dagene, d svei i nesa, jeg ville nyse hele tiden, ble snørrete og ettersmaken var forferdelig.. Men etter noen dager virka det som at slimhinnene i nesen ble litt mer herdet, så det ble litt bedre etterhvert. Håper det går bedre for deg også etter en stund. Stor klem [:)]

ORIGINAL: Anne L

Off[&o] Hørres ikje kjekt ut. Jeg fikk litt dårlig smak i munnen, men ellers gikk det greit. Håper det går bedre etter hvert!

Jeg også. Hadde alltid tyggis eller en pastill i munnen[;)] Nesen blir herdet[;)]
Lykke til, det kommer til å gå bedre å bedre[:D]

Takk for gode ord jenter [:D]

Det er selve sprayinga jeg gruer meg til. Syns det er helt pyton å få noe opp og inn i nesa [&:] Det hjelper jo ikke noe særlig at nesa svir etterpå og ettersmaken er helt forj***** [:'(]
Håper på at det går bedre etter ett par dager til. (det er jo en veldig lang stund man skal spraye da...... [&o] )

Klem tilbake [:D]

Det er mye man skal måtte tvinge seg til i dette opplegget. Håper nesa blir herdet etterhvert! Lykke til i resten av spraye perioden.

Setter veldig pris på gode ord fra dere jenter. [:)]
Jeg har nå funnet en "oppskrift" som skjedde helt naturlig i går og i dag [;)]
Igår var plutselig midt oppi en serie igår da alarmen på tlf sa at nå var det på tide med ny spraying. Og i dag tidlig så holdt jeg på med matpakka til guttungen da alarmen krevde min oppmerksomhet. Veldig greit å være opptatt rundt spray tiden for jeg rekker ikke å grue meg [:D]

Godt å høre at du har funnet en måte å slippe og grue deg så mye.
Men liker ikke at du har så mye ubehag med det da.
Håper nesa herdes snart og du slipper å grue deg så mye.
Lykke til videre.
Hvor lenge skal du holde på med sprayen?

ORIGINAL: griseknoen

Godt å høre at du har funnet en måte å slippe og grue deg så mye.
Men liker ikke at du har så mye ubehag med det da.
Håper nesa herdes snart og du slipper å grue deg så mye.
Lykke til videre.
Hvor lenge skal du holde på med sprayen?

Takk søte griseknoen [:D]
Håper også på at nesa mi herdes snart. [:)] Sprayen skal jeg gå på til iallefall 10 desember for da skal jeg inn på UL for å sjekke hvordan eggene har vokst.

ORIGINAL: 11Giggs

Nå har jeg sprayet i 3 hele dager (12 sprayinger) og jeg klarer overhodet ikke å bli vant til det. Har våknet ca 20 min før alarmen på tlf og gruet meg til spraying. Og på kvelden så får jeg vondt i magen og blir uvel når jeg ser klokka nærmer seg spray tiden [&:] Huff dette er overhodet ikke noe moro [:(]

uff a meg vennen..høres ikke godt ut..sender deg en stooor oppmuntring klem...

Back
Topp