Sytetråden

Akkurat nå irriterer jeg meg over tosken som sitter foran meg på toget - har begynt å tømme seg, det er masse plass og personen som satt ovenfor hadde akkurat hoppet av. Strekker beina ut - deilig å kunne endre sittestilling.

Men av alle ledige seter rundt, så *måtte* han visst sitte der.. (og beina måtte trekkes inn :/ )

Dagens random klage

Blir snart gal av de rastløse beina! Får jo ikke sove nesten :( noen som har noe forslag på åssen det kan bli bedre? :)

Naboen røyker på balkongen sin, å alt siver inn på soverommet mitt!!! :-( Æsj!!!! Lukter fælt. Kan ikke skjønne at jeg pleide å røyke for noen år siden!

Turen til Ahus i går kostet meg dyrt. Og jeg har vonde kynnere hver kveld :o

Blir snart gal av de rastløse beina! Får jo ikke sove nesten :( noen som har noe forslag på åssen det kan bli bedre? :)
Magnesium hjelper meg :) Tar det en time før jeg skal sove :)

Naboen røyker på balkongen sin, å alt siver inn på soverommet mitt!!! :-( Æsj!!!! Lukter fælt. Kan ikke skjønne at jeg pleide å røyke for noen år siden!

Det gjorde naboen vår i går også! Jeg sa til samboeren min at det lukta røyk og han svarte litt høyt "Det er vel en eller annen løk som røyker på balkongen da". Lukta ble fort borte :hilarious:

Det gjorde naboen vår i går også! Jeg sa til samboeren min at det lukta røyk og han svarte litt høyt "Det er vel en eller annen løk som røyker på balkongen da". Lukta ble fort borte :hilarious:
Haha!!! Genialt Skal prøve det neste gang!! :)

Akkurat oppdaget stivhet I hofte/bekken? Noes :(

7 siders oppgave som skal være ferdig på mandag... under en side er ferdig. God fredag alle sammen . .... -.-

Høst været har kommet inn for fult.. blir ekstra slapp av sånt vær. Og så har jeg tiltider vondt i ryggen ogcellers går jeg med en sliten følelse i ryggen :(

Vært våken siden kl 0415! Halsbrann.... Apoteket åpner ikke før kl 10:( men lille i magen har våknet og holder meg med selskap med sine kollbøtter:) og halsbrannen har roet seg ned, så kanskje jeg skulle sove et par timer til?

Back
Topp