jente_88 Forumet er livet 27 Sep 2010 #1 Ja, jeg er så leeeeeeeeeeeei!!!!!!!!! Har vært sengeliggende/pleietrengende i 1 1/2 uke nå! Er mye bedre, men ikke helt enda! Jeg vil trene og shoppe [8D][8D]
Ja, jeg er så leeeeeeeeeeeei!!!!!!!!! Har vært sengeliggende/pleietrengende i 1 1/2 uke nå! Er mye bedre, men ikke helt enda! Jeg vil trene og shoppe [8D][8D]
K Kiraoth Forumet er livet 27 Sep 2010 #2 Huff da. Masse god bedring. Får håpe du blir frisk snart...
jente_88 Forumet er livet 28 Sep 2010 #5 Tusen takk alle sammen [:)] Dripdrop: Ja, det gjorde det! Er kjempe glad for at jeg gjorde det ja :D Angrer ikke et sekund en gang :)
Tusen takk alle sammen [:)] Dripdrop: Ja, det gjorde det! Er kjempe glad for at jeg gjorde det ja :D Angrer ikke et sekund en gang :)
spiren2 Forumet er livet Septemberlykke 2015 28 Sep 2010 #8 Så bra! hÅper formen din blir bedre etter hvert da [:D] Også må du oppdatere meg [;)]
jente_88 Forumet er livet 29 Sep 2010 #10 ORIGINAL: dripdrop Så bra! hÅper formen din blir bedre etter hvert da [:D] Også må du oppdatere meg [;)] det går kjempe bra nå:) jeg fungere som normalt igjen nå! Gleder meg til Oslo å shoppe nå:)
ORIGINAL: dripdrop Så bra! hÅper formen din blir bedre etter hvert da [:D] Også må du oppdatere meg [;)] det går kjempe bra nå:) jeg fungere som normalt igjen nå! Gleder meg til Oslo å shoppe nå:)