sytesytesytesytesytesytesytesytesytesyte

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
nå har jeg kastet inn årene jenter!!!![:'(] 
JEG ER LEI OG VILL HA LILLE GUTT HER NÅ!!![:(]

slenger meg på her[&o] begynner å bli lei... særlig fordi ifølge jordmor så skulle bebbis ha kommet nå.... men men....

slenger meg på jeg og... kjempelei!!![:(]
Spesielt i denne grøsselige varmen... går på veggene også fordi jeg har mangel på ting å finne på.. orker jo så lite...

kom lille gutt!! ut nå[:@]

*hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyleMeeeeeeeeeeeedDeeeeeeeeeeeeeeeeere*

pokker altså..gjør så jæævla vondt i rygg og symfyse og scener! Kunne gått lenger ellers men kroppen klarer ikke bære alle kiloene mer!!! Blitt mange kg her for si det sånn

Klikk!!!!!!!!!!!!!!!!!!Helvete!!! Grine!

*orkerikkegårøreimaten*

Buhu

Lyst sove klarer ikke

Grine!

Hjelper denne klagingen?? neeeeeeeeeei

Jeg også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@]

ORIGINAL: chello

Kom igjen folkens! Opp med humøret!!!!!!!! Vi føder denne mnd uansett... Tia går fort og snart vil dere savne å ha dem i magen[;)]

Bli med å ta en dans isteden for[;)] Så skal dere se at ungene kommer med xspress fart bare dere "roer alt ned" .... [:D][8D]

UÆÆÆÆ det er ikke sikkert jeg føder denne mnd Chello... [&:][:(][:(]

nei nå skal jeg være streng med jordmoren min..hun går sånn rundt grøten. Tror nemlig hun har gitt noen forhåpninger om å føde før tiden før og så har det "klikka" for noen!!! jeg prøver draaaaaaa svar ut av henne men neeeeeeeeeida

Jeg lar all aggresjon gå over på henne! jaaaaaaa! hehe! neida!

Tror ikke jormødrene sitter på alle svar! Mi sa til meg at hun ikke trodde jeg kom til slutten av juni en gang (pga. komplikasjonene) og så stiller hun meg stadig dette sprsm: hvor lenge tror du selv du går??!! Ja, la meg se, magefølelsen sier 18.juli kl. 03.15 Akkurat som det er opp til meg!!!

ORIGINAL: FirstTime

*hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyleMeeeeeeeeeeeedDeeeeeeeeeeeeeeeeere*

pokker altså..gjør så jæævla vondt i rygg og symfyse og scener! Kunne gått lenger ellers men kroppen klarer ikke bære alle kiloene mer!!! Blitt mange kg her for si det sånn

Klikk!!!!!!!!!!!!!!!!!!Helvete!!! Grine!

*orkerikkegårøreimaten*

Buhu

Lyst sove klarer ikke

Grine!

Hjelper denne klagingen?? neeeeeeeeeei

Ai ai ai.. Høres ikke godt ut vennen... Men tenk, snart er det over.. Og i etterkant kommer du til å tenke at det var sååå verdt det, ettersom du får din nydelige prinsesse snart.[;)][;)]

Sender deg en stor klem

Hmmm...
Stakkars dere! Er egentlig veldig frisk og rask selv nemlig.
Ikke noe vondter, stort sett...
Sover som en sten om nattan, gjerne elleve tolv timer og har ikke lagt på meg mer enn tre kg totalt... (Da blir det jo ikke mye ekstra og bære på)
Jeg har ikke noe vann i kroppen, og har det egentlig veldig veldig bra!!

MEN, det her med å gå og vente tar jo knekken på meg og da!
Har bare lyst til å få Bæjbi i armene mine NÅ.

Var jeg tett nå? Skulle jeg kanskje ikke fortalt hvor bra jeg har det?? [&:]
He he, jaja.. Vi får håpe at om det er noen som kommer til å gå to uker over, blir det meg da... (Bank i bordet....!!)[:D][:D]

Trekilo og ikke vann *drøøøøøømmme*

hehe klart du må få "klage" på dine ting...

Klems

ORIGINAL: FirstTime

Trekilo og ikke vann *drøøøøøømmme*

hehe klart du må få "klage" på dine ting...

Klems

Og sove i 12 timer!!! Vet ikke hvor heldig du er! Tuller bare.. Jeg skal ikke klage fordi jeg hadde en nesten perfekt graviditet forrige gang...

Nei, jeg vet vel egentlig ikke hvor heldig jeg er!!
Kryss fingrene for at det holder litt til...
Om det ikke skulle gjøre det, skal jeg vel klare og komme meg gjennom de siste dagene [&:]

Jordmora mi sa at jeg kom til i føde før st.hans.....jepp jenter her går jeg ennå[:(][:'(]
Så jeg har mistet troen på å få i juli også...hehe

Back
Topp