sytesyte

Reinbue

Forumet er livet
Hehe...er vel ikke så ofte jeg syter her?
Jeg bare må syte litt ang. dette bryllupet jeg. Amud og jeg vil gifte oss nå, og det skal vi! Men jeg er litt lei av at mamma driver å maser om dette er det riktige, og om jeg vil så fort. Fra min familie er det kun mamma, bror og mormor som kan komme. Det er jo litt trist, men jeg føler liksom at det er Amund og Jeg som skal gifte oss, de som vil være med å se kan det, men det som skjer mellom oss to den dagen forandres ikke av hvem som er tilstede eller ikke.
Jeg bare tenker at jo flere det er som maser om dette, jo mer tenker jeg over det, og jo mindre lykkelig kan jeg være på den dagen. Skal jeg liksom gå rundt å ha dårlig samvittighet for at vi valgte en dag så få kunne være med på?

det er DIN og AMUND sin dag, å syns dere det er rett og dere vil d slik er d perfekt!

Mamman din vil nok bare være sikker på om at du selv føler at du gjør d rette, ikke kaster deg inn i noe som du vil angre på (har jo ingen garanti på d da). Er nok at hun vil gjøre slik at du tenker over d... for er d d DU vil så ønsker hun også at du gjør d!

blir nok en utrolig digg dag uansett hvem som ser på, dere kommer jo til å bare se hverandre[;)] å d er jo d som er viktigst!

Hvordan folk prioriterer i jula må bare være deres problem. Vi møtte også noen få sånne "suringer" som syns vi gjorde ting så vanskelig. HVA ER VANSKELIG? [8|]
Enten så kommer de, eller så kommer de ikke. Dette er DIN OG AMUNDS dag, nyt hverandre og lille Torje! [:D]

Hvis DU føler at dette er riktig, så gjør du det! Hva andre mener og tror om det er faktisk helt uvesentlig! [;)]

Godt å høre at det er flere som tenker som meg! Jeg mener dette jeg og. Jeg gifter meg for å bli gift med drømmemannen. Og fant en dato som passer for oss, vi vil ikke tilpasse oss alle andre.
og det er nettopp derfor vi har valgt å gjøre det sånn her, for folk får alltid så store forventninger i bryllup, og det er det verste jeg vet! Mammaen til Amund snakker alltid om det, at det er så kjedelig i bryllup osv. Jeg syns det er så kjipt å høre på alt sånnt

ORIGINAL: Reinbue

Godt å høre at det er flere som tenker som meg! Jeg mener dette jeg og. Jeg gifter meg for å bli gift med drømmemannen. Og fant en dato som passer for oss, vi vil ikke tilpasse oss alle andre.
og det er nettopp derfor vi har valgt å gjøre det sånn her, for folk får alltid så store forventninger i bryllup, og det er det verste jeg vet! Mammaen til Amund snakker alltid om det, at det er så kjedelig i bryllup osv. Jeg syns det er så kjipt å høre på alt sånnt

Siden vi ble så få (25 stk) valgte vi å kalle det en "finere middag" og ikke bryllup! [8D]

Man legger opp dagen akkurat som man selv vil, og jeg håper virkelig dere får en knallert dag! [:D]

Ikke bry dere om henne og andre masekopper..det er DERES dag, det er DERE som skal love hverandre å være sammen resten av livet!!
Jeg synes det dere gjør er dritromantisk, og jeg er dritmisunnelig[:D]

Det er DERES dag! Og dere skal gjøre den dagen slik dere ønsker. Som du sa, så er det å bli gift det som betyr noe for dere, og det er det viktigste! Skjønner ikke hvorfor andre skal gjøre det vanskelig....for det er jo ikke dere som gjør det vanskelig, men andre... Jeg hadde gjort alt for å komme i et bryllup i romjula i alle fall....
'
Vi fikk mye pes fordi vi valgte å gifte oss på Bornholm, og mange venner syns det ble dyrt og vanskelig å komme seg dit....[8|] Nesten ingen venner prioriterte det heller... Men vi hadde nærmeste familien rundt oss, og angrer ikke et sekund på at vi gjorde det slik!!

ORIGINAL: Anis

Ikke bry dere om henne og andre masekopper..det er DERES dag, det er DERE som skal love hverandre å være sammen resten av livet!!

Med andre ord dritbra altså!!! [8D]

ORIGINAL: Anis

Sign!!!!![:D]

Og GRATULERER med kommende bryllup!!!![:)] (kan man si det???[8|])

så innmari enig med alle ovenfor!!! GÅ Å GIFT DERE OG VÆR LYKKELIG SAMMEN PÅ DERES DAG![:D]

Back
Topp