Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en sånn dag jeg også. Når det kommer en fridag, kollapser jeg bare helt. Sliter med stress for tiden, og i dag kjenner jeg det godt i kroppen. Føler meg kortpustet selv om jeg slapper helt av, har et ubehag i kroppen som jeg ikke klarer å få bukt med.
Når kjæresten har fri i tre dager og velger å gjøre alt annet enn å være med oss..
Har det og sånn med kortpustethet. Merkelig med tanke på at jeg bare er 12+6. Bare å trappe opp med sykkeltreninga mi mens jeg enda orker.
DEN er kjedelig den!! Min prioriterer støtt og stadig jobb og andre ting foran å være hjemme!Men han er bare utrolig rastløs da!
Det høres ut som kroppen kanskje prøver å si at du kunne trengt deg en liten pause...? Hørtes ikke helt bra ut.Jeg er ikke gravid engang.Det er stress i forbindelse med jobben, har det kombinert med høy hvilepuls. Kan ligge stille på sofaen hele dagen og bare kjenne at pulsen raser av gårde og jeg føler jeg ikke får puste ordentlig.
Så han har pappa-perm imorgen men skal ikke være med dere?Han jobber vanligvis 6 dager i uka for at vi skal få det til å gå rundt økonomisk her hjemme. Men nå er det himmelsprett, han har fri om fredagene pga gradert pappaperm og fri på lørdag.
Det høres ut som kroppen kanskje prøver å si at du kunne trengt deg en liten pause...? Hørtes ikke helt bra ut.
Hvilken ulykke? :-(Jeg har så fryktelig vondt i hodet etter ulykken at jeg er konstant kvalm og kaster opp. Det verste er å ligge og lukke øynene, så det blir lite søvn i tillegg![]()
Hvordan syk er du? God bedring!Dritt lei av å være syk på 8 dagen. Kjipt å bli dårlig to dager etter at man kommer fra sykehuset. Har smittet lillegutt på 13 dagerheldigvis har han god allmenntilstand, han er bare litt tett.
Lei av å kaste opp 12 ganger i døgnet!og jeg er ikke en gang gravid! Null energi. Vitaminmangel og alt annet!