Syteklagetråd

*RoM*

Elsker forumet
Her kan du spy ut alt skit du bare vil!

Jeg begynner med at jeg har NULL energi, selv etter å ha drukket en halv liter kaffe. Sov 8 timer i natt, og vil bare gå og legge meg igjen. Har allikevel en del husarbeid jeg må få unna.

Vil ikke

Har en sånn dag jeg også. Når det kommer en fridag, kollapser jeg bare helt. Sliter med stress for tiden, og i dag kjenner jeg det godt i kroppen. Føler meg kortpustet selv om jeg slapper helt av, har et ubehag i kroppen som jeg ikke klarer å få bukt med.

Akkurat levert barna til far, og har en hel helg foran meg med ingen planer! Gruer meg til 17 mai, første år uten barna, og familien min er reist på ferie! Sukk..kjenner det skal bli godt når mandag kommer!

Dritt lei av å være syk på 8 dagen. Kjipt å bli dårlig to dager etter at man kommer fra sykehuset. Har smittet lillegutt på 13 dager :( heldigvis har han god allmenntilstand, han er bare litt tett.

Når kjæresten har fri i tre dager og velger å gjøre alt annet enn å være med oss..

Har en sånn dag jeg også. Når det kommer en fridag, kollapser jeg bare helt. Sliter med stress for tiden, og i dag kjenner jeg det godt i kroppen. Føler meg kortpustet selv om jeg slapper helt av, har et ubehag i kroppen som jeg ikke klarer å få bukt med.

Har det og sånn med kortpustethet. Merkelig med tanke på at jeg bare er 12+6. Bare å trappe opp med sykkeltreninga mi mens jeg enda orker.

Når kjæresten har fri i tre dager og velger å gjøre alt annet enn å være med oss..

DEN er kjedelig den!! Min prioriterer støtt og stadig jobb og andre ting foran å være hjemme! :( Men han er bare utrolig rastløs da!

Jeg er bare 12+6 men er allerede drit lei å føle meg fyllesyk hver dag! Urven, kvalm, hodepine og trøtt. +at jeg er så urolig på kvelden og natta at jeg sover dårlig og.

Har det og sånn med kortpustethet. Merkelig med tanke på at jeg bare er 12+6. Bare å trappe opp med sykkeltreninga mi mens jeg enda orker.

Jeg er ikke gravid engang. :p Det er stress i forbindelse med jobben, har det kombinert med høy hvilepuls. Kan ligge stille på sofaen hele dagen og bare kjenne at pulsen raser av gårde og jeg føler jeg ikke får puste ordentlig.

Lei av lite energi og å føle jeg ikke får gjort noe. Lever i håpet om at det gir seg når mini er ute, selv om jeg har hatt det slik siden lenge før jeg ble gravid:p

Jeg har så fryktelig vondt i hodet etter ulykken at jeg er konstant kvalm og kaster opp. Det verste er å ligge og lukke øynene, så det blir lite søvn i tillegg:(

DEN er kjedelig den!! Min prioriterer støtt og stadig jobb og andre ting foran å være hjemme! :( Men han er bare utrolig rastløs da!

Han jobber vanligvis 6 dager i uka for at vi skal få det til å gå rundt økonomisk her hjemme. Men nå er det himmelsprett, han har fri om fredagene pga gradert pappaperm og fri på lørdag.

Jeg er ikke gravid engang. :p Det er stress i forbindelse med jobben, har det kombinert med høy hvilepuls. Kan ligge stille på sofaen hele dagen og bare kjenne at pulsen raser av gårde og jeg føler jeg ikke får puste ordentlig.
Det høres ut som kroppen kanskje prøver å si at du kunne trengt deg en liten pause...? Hørtes ikke helt bra ut.

Han jobber vanligvis 6 dager i uka for at vi skal få det til å gå rundt økonomisk her hjemme. Men nå er det himmelsprett, han har fri om fredagene pga gradert pappaperm og fri på lørdag.
Så han har pappa-perm imorgen men skal ikke være med dere? :eek:

Det høres ut som kroppen kanskje prøver å si at du kunne trengt deg en liten pause...? Hørtes ikke helt bra ut.

Det er det sikkert. Derfor jeg tilbringer helgene stort sett på sofaen. :p

Lei av å kaste opp 12 ganger i døgnet!:p og jeg er ikke en gang gravid! Null energi. Vitaminmangel og alt annet!

Jeg er uggen og trøtt og kvalm. Lurer på at jeg er så babysyk at jeg ønsker på meg symptom, spesielt siden brystene er litt ømme av og på. I tillegg drømmer jeg om graviditet og amming. Meeen, er ikke lenge siden mensen, og jeg går på prevansjon, så jeg er ikke gravid!

Back
Topp