Syteinnlegg

mamma87 og gullguttan

Glad i forumet
Syns litt synd i meg selv i dag. Sååå kvalm og har kastet opp. Skulle egentlig på jobb i dag, men måtte bare ringe å få byttet vakten min emoticon  . Jeg som har så lyst å jobbe, for da går tiden mye fortere, og jeg slipper å tenke på så mye att jeg er redd for å miste da.
Jeg var på jobb i går å slet meg gjennom hele dagen med kvalme å brekninger, og i dag var det verre, så da fristet sofaen mer. Må spise ofte å lite heeele dagen, for hvis ikke blir jeg så kvalm att jeg brekker meg, og blir så kvalm att jeg sliter med å spise. Jeg tenker hele tiden att å være kvalm er ett godt tegn da. Det er heldivis en god grunn for å være kvalm da!:) 
Jeg er av den typen som sitter hjemme og er kjempedårlig, men har likevel såå dårlig samvittighet for att jeg ikke klarer å fare på jobb. Kjedlig greier!

Flere som har det slik for tiden? 

Huff! Jeg er livredd for å bli så dårlig når jeg skal på skolen, for skolen må jeg nesten dra på uansett :/ Ellers får jeg ikke med meg hva som skjer i timene, og da kommer jeg ikke til å stå.. Ah.. Slitsomt!
Gleder meg til kvalmen er borte! Men da er vell bekkenløsningen i full annmasj tenker jeg :(

Skjønner deg veldig godt. For jeg begynner i fast jobb på mandagen, og skal ha to studiedager først. Jippi!!:S  Du kommer til å klare det- jeg prøver å tenke "att man klarer det man må klare" Må bare presse se sjøl av og te, men i dag klarte jeg rett og slett ikke å presse meg hardt nok. Ja, da er vi to. Skal bli godt å bli kvitt kvalmå. trasig ....offa...er du plaget med slikt (sist gang) ? 

Fårstår deg veldig godt, Har det slik eg og. På tirsdag begynte eg å spy,før eg gjekk på jobb og på kvleden etter jobb. Når eg var på jobb hadde eg store problem med å spise maten min. Å livredd for å spy. Så ondsdags mårning spydde eg også, så ble heime. Nå er eg sykmeldt i 2 uker.  sliter med å spise skjikelig mat da spyr eg så her går det mest i frukt og yoghurt og kjeks. var veldig kvalm med dei to første også..  Så det var jo ventet.
Ganske slitsomt når det står på.

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver!! Har vært dårlig i sa andre svangerskapene jeg også, men hadde nå et lite håp om å sleppe det denne gangen da, meeen neeeidaaa.. Så gruer meg skikkelig til å ha studiedager på mandag og tirsdag i den faste jobben som jeg begynner i på mandagen. Syns det blir for dumt å få seg en sykmelding første uken i fast jobb. Er det ikke det da? emoticon Det er i den samme jobben som jeg har vært vikar i, men nå fikk jeg fast. 
Hva jobber du med da? Å hva spiser du for å dempe kvalmen?

Eg jobber som frisør. Eg følte rett å slett at eg ikke hadde noge valg, da eg ikke beholt særlikt mye av det eg spiste. Men det er ikke særlikt jilt å sykemelde seg.
Fårstår godt at du syntes det er vanskelig, men tror det er lurt å lytte til kroppen og ikke slite seg heilt ut, for det får du ikke igjen for seinare. I dag har eg spist riskaker, kjeks, nekteriner, yoghurt, og litt grillmat. Prøver å finne ting å spise ting som ikke kommer i retur med en gang.

Back
Topp