mamma87 og gullguttan
Glad i forumet
Syns litt synd i meg selv i dag. Sååå kvalm og har kastet opp. Skulle egentlig på jobb i dag, men måtte bare ringe å få byttet vakten min
. Jeg som har så lyst å jobbe, for da går tiden mye fortere, og jeg slipper å tenke på så mye att jeg er redd for å miste da.
Jeg var på jobb i går å slet meg gjennom hele dagen med kvalme å brekninger, og i dag var det verre, så da fristet sofaen mer. Må spise ofte å lite heeele dagen, for hvis ikke blir jeg så kvalm att jeg brekker meg, og blir så kvalm att jeg sliter med å spise. Jeg tenker hele tiden att å være kvalm er ett godt tegn da. Det er heldivis en god grunn for å være kvalm da!:)
Jeg er av den typen som sitter hjemme og er kjempedårlig, men har likevel såå dårlig samvittighet for att jeg ikke klarer å fare på jobb. Kjedlig greier!
Flere som har det slik for tiden?
. Jeg som har så lyst å jobbe, for da går tiden mye fortere, og jeg slipper å tenke på så mye att jeg er redd for å miste da.Jeg var på jobb i går å slet meg gjennom hele dagen med kvalme å brekninger, og i dag var det verre, så da fristet sofaen mer. Må spise ofte å lite heeele dagen, for hvis ikke blir jeg så kvalm att jeg brekker meg, og blir så kvalm att jeg sliter med å spise. Jeg tenker hele tiden att å være kvalm er ett godt tegn da. Det er heldivis en god grunn for å være kvalm da!:)
Jeg er av den typen som sitter hjemme og er kjempedårlig, men har likevel såå dårlig samvittighet for att jeg ikke klarer å fare på jobb. Kjedlig greier!
Flere som har det slik for tiden?