Syte tråden

Jeg har vondt OVERALT! Har trent som planlagt, flink sånn. Men jeg er så sliten og ALT gjør vondt! Føler heller ikke jeg har gått ned noe. Så er ganske dritt akkurat nå!
 
Jeg har sinnsykt søtsug og er inn i en dårlig periode så alt suger! Vekta går ikke nedover når jeg ikke holder meg unna godis :(
 
Jeg har enda ikke motivasjon, ikke fylt ut noe på ting jeg har gjort (har nesten ikke kikket på lista heller, kun gjort ting jeg pleier) :sorry:
 
Sinnsykt lyst på stratos! Men må spise melkefritt grunnet frøkna og burde/skal/må ta tak i kostholdet uansett. Kuttet ned på mye, men småspising og sukker er verstingen.
 
Hatt noen dritt uker med hodepine mer eller mindre daglig pga metformin og hormonsprøyter. Dessuten har jeg eksamen fredag, akkuratt nå er det ganske kjipt.
 
Jeg har så sjukt lyst på sjokolade. Hele tiden. Hele tiden!!! Åh, det er så digg med sjokolade, men kan ikke kjøpe, for jeg kan ikke å begrense meg. Æsj.
 
Jeg har så sjukt lyst på sjokolade. Hele tiden. Hele tiden!!! Åh, det er så digg med sjokolade, men kan ikke kjøpe, for jeg kan ikke å begrense meg. Æsj.

Ja, hvordan greier folk å holde seg til bare noen få biter? o_O:eek:
Jeg skjønner det bare ikke! Her åpner jeg en plate sjokolade og tar en bit, og vips så er hele plata borte o_O:rolleyes::oops::p
 
3,5 time søvn og snørrete og syk baby. Føler meg som en zombie. Kunne lett gått på en snopesmell nå....
 
3,5 time søvn og snørrete og syk baby. Føler meg som en zombie. Kunne lett gått på en snopesmell nå....
God bedring til lille, håper du får sovet/slappet av litt i løpet av dagen :Heartred
 
Syk lillebror her i huset, så lite søvn gjenspeiler seg i lite energi og motivasjon denne uka [emoji21]
 
Bare sur fordi det liksom ikke vil seg.
 
Klager på været idag, holdt på å blåse vekk da jeg hentet frøkna i bhg :p bhg hadde ikke strøm, håper vi slipper å miste den :nailbiting:
 
Bah! Så lei av syke barn! Lillemann har feber for 5 dag på rad og andre feberperiode på 14 dager!! Blir lite tid til trening ol da [emoji37]
 
Back
Topp