Syte tråd!!! :-(

mamma_til_snart_3

Elsker forumet
Da har jeg vært på ikea å kjøpt sprinkelseng å skaper.. endelig! Men....
Kommer hjem igår å begynner med en venninne som hjelper meg..
Kællen har fått mannesyken stakkar så han ligger på sofan å spiller på dag 3 i dag!!!!!!!!! Hmpf...
Begynner å flytte på ting å ser at det er MUGG på veggen! Det er da vannlekkasje fra taket å hele veien i veggen på soverommet :-( er det mulig??? Ringte if i dag å håper de kommer på mandag for å sjekke dette ut så de får begynt å gjort noe! Alt må rives :-( Håper inderlig det kun er den ene veggen, hvis ikke må de også rive badet :-(
Er så stressa! Å alt ligger jo her å der pga ommøbleringen.. kaos!
I dag begynte jeg på siste skapet, jeg har gjort ALT alene! Han ligger KUN på sofan å spiller! Han hjalp meg med å sette på "knotter" på 5 skuffer! Men vet dere hvor mange skuffer det er??? 40 stykk!!!
Hvordan i huleste helvete kan han bare sitte å se på det da??? Ikke gidder jeg å si noe for det skulle vel for pokker ikke vært nødvendig eller?!
Å når jeg flytter på et par ting til så finner jeg spor etter MUS!!! Det holder på å tilte i vinkel for meg her!!
Så nå skal jeg da ta resterende av leiligheten å begynne å sortere klær som ligger på rommet til barna, å det er så satans mye! Men hadde han fått fingeren ut av ræva å tatt skapene så kunne jeg ha vært omtrent ferdig med de klærne!
Er jeg helt på tryne eller har jeg lov til å boble litt??!!
Hadde ikke hatt samvittighet jeg til å sitte å se på en person holde på for 3 dagen på rad for at vi skal få det fint!
Helvete ta altså...
Grrrrrr...

Dagens utblåsning!!!!

Kællen har fått mannesyken stakkar så han ligger på sofan å spiller på dag 3 i dag!!!!!!!!! Hmpf...
Begynner å flytte på ting å ser at det er MUGG på veggen! Det er da vannlekkasje fra taket å hele veien i veggen på soverommet :-( er det mulig??? Ringte if i dag å håper de kommer på mandag for å sjekke dette ut så de får begynt å gjort noe! Alt må rives :-( Håper inderlig det kun er den ene veggen, hvis ikke må de også rive badet :-(
I dag begynte jeg på siste skapet, jeg har gjort ALT alene! Han ligger KUN på sofan å spiller! Han hjalp meg med å sette på "knotter" på 5 skuffer! Men vet dere hvor mange skuffer det er??? 40 stykk!!!
Hvordan i huleste helvete kan han bare sitte å se på det da??? Ikke gidder jeg å si noe for det skulle vel for pokker ikke vært nødvendig eller?!
Å når jeg flytter på et par ting til så finner jeg spor etter MUS!!! Det holder på å tilte i vinkel for meg her!!
Så nå skal jeg da ta resterende av leiligheten å begynne å sortere klær som ligger på rommet til barna, å det er så satans mye! Men hadde han fått fingeren ut av ræva å tatt skapene så kunne jeg ha vært omtrent ferdig med de klærne!
Hadde ikke hatt samvittighet jeg til å sitte å se på en person holde på for 3 dagen på rad for at vi skal få det fint!
Helvete ta altså...
Grrrrrr...

Dagens utblåsning!!!!
Åherreguuud! Jeg hadde lagt meg ned og begynt å grine om bare 1 av de tingene der hadde skjedd.. :(
Føler VIRKELIG med deg!

Er så inn i hampen fortvila å sliten! Skal liksom ta det med ro? Men hvordan skal man klare det da når alt står på hodet??? Så nå skal jeg begynne å bære ut alt som skal kastes, hente ved, å kjøre avgårde kommoder som skal gis bort! Se om han gidder å hjelpe meg å bære ut da!

Helvete ta altså...
Grrrrrr...

Dagens utblåsning!!!!
Måtte lese denne utblåsningen for min mann i tillegg. Synes det var så MAKS uflaks.
Kom på kav jærdialekt:

"Du kan helsa frå mæg å sei at han der ma'an må få hove ud av ræuå si!".

Er så inn i hampen fortvila å sliten! Skal liksom ta det med ro? Men hvordan skal man klare det da når alt står på hodet??? Så nå skal jeg begynne å bære ut alt som skal kastes, hente ved, å kjøre avgårde kommoder som skal gis bort! Se om han gidder å hjelpe meg å bære ut da!
Herregud sykt. Håper virkelig han hjelper til. Les forrige post jeg skrev nå. :o

Måtte lese denne utblåsningen for min mann i tillegg. Synes det var så MAKS uflaks.
Kom på kav jærdialekt:

"Du kan helsa frå mæg å sei at han der ma'an må få hove ud av ræuå si!".

Det verste er at jeg har fortalt han hvor lat faren til mine to første var, å han har sitti å rista på hodet å fortalt hva han mener om det. Men så er han jo like ille selv? Hils mannen din å si takk!
Blir helt sliten av mindre!

Huffda :(
Eier dere eller leier dere?
Så utrolig kjipt :(
Vet det sikkert ikke hjelper så mye, men sender en klem fra sørlandet!

Det verste er at jeg har fortalt han hvor lat faren til mine to første var, å han har sitti å rista på hodet å fortalt hva han mener om det. Men så er han jo like ille selv? Hils mannen din å si takk!
Blir helt sliten av mindre!
Huff, forstår jeg godt. Rart de ikke har noen selvinnsikt noen ganger :( Ikke slit deg ut nå da, du.

Skjønner han ikke at du står i fare for å føde??? Sånt noe hadde ikke skjedd her for å si det sånn. :mad:

Mannfolk!!!!! :mad::mad: Hvilken del av "ho MÅ ta det med ro" er det han ikke skjønner!?!?!?!?!?!!?

Herrejesus, hadde gravd meg ned i hagen... Snakk om uflaks da... Har klokketro på karma så dette ordner seg nok, vil tro du har fått "ditt" for noen år :p

Be din mann ta sen en bolle!! Att det går an..

Kjenner til følelsen og frustrasjonen din! Her kommer det ganske mange raseri anfall fra meg på gubben, han gidder ikke å gjøre mer enn han absolutt må.. Men han sitter ikke å spiller hele dagen,da hadde jeg kasta ut spillmaskinen!
Her i huset måtte jeg rett å slett slutte å gjøre ting, så han fikk se hvor mye jeg gjør vær dag. Jeg ryddet ikke noe, så tok ikke mange dager før han ryddet alt i huset. Etter det har han blitt flinkere, men kunne absolutt vært enda bedre.

Nå er jeg dritt lei sykdom! Fikk lungebetennelse for 3 uker siden. Hatt stygg hoste siden dette... CRP er gått ned, ikke feber lenger. Men hosten er der! Så nå natta som var greide jeg å briste ribbeina på høyre side :-( fått veldig milt penicillin. Apocilin 660mg. Gått på det nå i tre dager med hjelper jo ingenting! Alt gjør så helvetes vondt :(

Back
Topp