Syte tråd :D

Syte over at jeg bare hoster og hoster uten noe pause, vondt i hodet, trøtt, sliten. Eneste positive er at jeg ikke er kvalm.

Syter over at jeg har SKIKKELIG mensfølelse i dag. Har ikke hatt det sånn enda, bare en slags merkelig murring. Hadde jeg ikke vært gravid, hadde jeg vært sikker på at TR kom i løpet av dagen.

Er forøvrig litt bekymra for at TR skal komme likevel, så får vel krysse fingrene for at hun holder seg borte noen mnd til! ;)

Jeg er bekymra for at noe er galt pga det lyserosa jeg så på papiret i dag....murringer og tror også mensen skal dukke opp. Selv om jeg har utallige positive tester over lengre tid. Godt jeg skal til legen på torsdag. Litt små uggen og veeeeldig trøtt også ;) sånn der var jeg ferdig å syte :)

Vert på jobbi dag og fy for en lang dag.... Kvalmen og uggen tidvis gjennom hele dagen, måtte tvinge i meg skiva.. Vanskelig å "skjerpe" ingen på jobb som vet noe enda..

syter litt mere jeg, syter over at det ikke er mulig og fortelle noen at man er gravid uten at dem skal si det til alle andre, er i uke 6 vil ikke at hele verden skal vite det enda. en ting er og si det til vilt fremmede som man ikke kommer til og møte igjen, men når det er nære venner, så blir jeg irritert.

Syter over at jeg følger meg sulten hele tiden!!
Og at jeg må på do :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eeeer sååå kvaaalm! Og har første dag på jobb for en liten stund, og skal jobbe sammen med ei som har skikkelig gravidantenner. Var i grunn en kommentar fra henne som fikk meg på tanken at testen kanskje kunne være positiv :p

-Appen

vil bli frisk!! er sliten og trøtt fra før og er det forkjølelsen som snart tar livet av meg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

handa mi som er brent , har begynt og leges, og nå har jeg plaster på, men herregud som det klør:O!!!

Har absolut ingenting å syte over! :p utenom at jeg allerede lengter tilbake til senga ;-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Trøtt... Må... Sove..

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Det lukter KLOR, overalt!! Jeg syns ihvertfall det! ;p

Syter for at jeg spydde som en gris på jobb og deretter må late som ingenting og fortsette arbeidet.. Ufattelig slitsomt!

❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

Idag syter jeg virkelig altså! Nå er jeg møkklei av å bare kunne ligge i ro på sofaen eller i senga og drikke cola :(((
Vil så gjerne fungere igjen, men så fort jeg beveger meg så kommer kvalmen kastende over meg.. Nå skal heldigvis mannen ta ungene med seg bort i helgen, så får se om jeg blir noe bedre..

2 små + spire <3

Back
Topp