Syte litt...

Trekløveret <3

Forumet er livet
Jeg er så kvaaaalm[:'(] (heldigvis ikke spydd ennå, men er noe dritt å være konstant kvalm også..)
Og så har jeg begynt å bli skikkelig svimmel... Begynner å prikke for øynene og får feelingen på at jeg skal gå i bakken... Ekkelt...
Og..forstoppelse eller noe...og det gjør skikkelig vondt i magen...
Også så trøtt og giddaløs...

[:'(][&:][:D]Digg å være gravid[:D]

ORIGINAL: AngelBaby

Jeg er så kvaaaalm[:'(] (heldigvis ikke spydd ennå, men er noe dritt å være konstant kvalm også..)
Og så har jeg begynt å bli skikkelig svimmel... Begynner å prikke for øynene og får feelingen på at jeg skal gå i bakken... Ekkelt...

Signerer denne jeg [:'(]

jeg og! ikke nok med det, i tillegg så er jeg så trøtt at jeg sovner omtrent hvor som helst! sovna på gulvet i sta faktisk, klarte ikke å holde meg våken! og ikke noe matlyst da, har spist 1 eple, 1/2 brødskive og en mcflurry siden ettermiddagen i går.

ja det er kult, jøyemei, føler meg skikkelig fresh... BLÆH!

ORIGINAL: AngelBaby

Signerer denne jeg[:D]

Morrakvalme liksom.... hva med å kalle det heldøgnskvalme..???[&:] Har nesten sånn sjøsykefølelse.... skikkelig festelig!![:@] Holder på å bli sprøø... (syte syte....[:(])[:'(]

ORIGINAL: Litle Lady

Morrakvalme liksom.... hva med å kalle det heldøgnskvalme..???[&:] Har nesten sånn sjøsykefølelse.... skikkelig festelig!![:@] Holder på å bli sprøø... (syte syte....[:(])[:'(]

Ja, sant!![:'(] 

huff eg o.. spyr 6 ganger dagen eg då.. får ikke i meg noeting.. eller dvs klarer ikke holde på det!!!!! men har fått noe av legen nå, får håpe det hjelper.. vits å reise til utlandet og gjøre ferdig utd med mann og barn på slep, når man e sååå lur å planlegge å få beibis midt oppi det!! tenkte eg kunne takle litt kvalme,men har lagt i to uker no eg!!!!!! leeeei[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Back
Topp