Syte, klage, syte... :(

*BalleFlass*

Elsker forumet
Jeg er så nedstemt om dagen.... er livredd hver dag, for det skjer jo ingenting mer...slimproppen er gått, regner med jeg er moden, har hatt mye modningssmerter og stikkninger i underlivet. Har kynnere hele tiden og maserier...Jeg har hele tiden (dette svangerskapet og forrige) vært redd for å gå overtid..og nå gjør jeg det :( Huff, vet ikke hva jeg vil med dette her, men dere er de eneste som vil høre på meg.... (håper jeg) hehe...

Uff for håppe noe skjer snart.
Sender deg maaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssseeeeeeeeee fødestøv og håper det skjer noe snart......

Stor klem!
Å gå på overtid å bare vente på at noe skjer er utrolig slitsomt. Men,noe kommer jo til å skje snart da <3
Jeg gikk 8 dager over termin med eldstemann(ul og menstermin samme dag),og 20 dager over (ul) termin med minsten (34 dager over mens termin) - og tiden var laaang..  Trodde jeg kom til å gå gravid like lenge som en elefant eller noe slik.

kjenner igjen følelsene dine.. har 4 barn, og har gått overtid med alle. (14, 15, 5 og 5 dager)
Er desverre ikke så mye annet å gjøre enn å vente, og slappe av. Vet du sikkert er dritt lei av å høre det, og at alt bare føles håpløst. Eneste er jo at du kan snakke med jordmoren din eller føden og forklare redselen din, så kanskje du får litt ekstra kontroll.

Sender en klem full av tålmodighet og fødestøv :) Snart er du uansett ferdig :)

Back
Topp