Syt og klag...

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har plantet i hagen, altså spadd og raket litt - og nå blør jeg igjen... Øm i magen. Og jeg er fremdeles sår på brystvortene. Nå er jeg lei!

Sent from my iPhone using BV Forum

Har plantet i hagen, altså spadd og raket litt - og nå blør jeg igjen... Øm i magen. Og jeg er fremdeles sår på brystvortene. Nå er jeg lei!

Du kan ikke få henvisning til gyn? Bare for å få sjekka at det ikke er noe galt. Skjønner godt at du er lei, har fortsatt sporadiske blødninger her også :/

Du kan ikke få henvisning til gyn? Bare for å få sjekka at det ikke er noe galt. Skjønner godt at du er lei, har fortsatt sporadiske blødninger her også :/

Prøvde det for tre uker siden. Fastlegen ringte å snakket med vakthavende gyn på sykehuset, som sa at så lenge det ikke er betennelse så er det ingenting å gjøre. Men venninna mi dro plutselig ut en bit av livmoren en dag hun stod i dusjen - hadde ingen betennelse... Så vet ikke helt. Fastlegen sier jeg har "blodansamling i vevet" hva nå enn det er...

Vi får vel bare vente og se da.. Hadde spottet litt nå når jeg var på do, gått tur i dag og gjort en del husarbeid. Er fortsatt øm i området rundt ks og litt hardt når jeg trykker på det.

Hvor mange uker er det siden ks nå Mrs Lutz? Har du prøvd å ringe fødeavdelingen (dersom det er normalt blir man avfeid, men er det unormalt blir man tatt særiøst), de har jo mye mer erfaring enn fastlegen på dette området!

Hvor mange uker er det siden ks nå Mrs Lutz? Har du prøvd å ringe fødeavdelingen (dersom det er normalt blir man avfeid, men er det unormalt blir man tatt særiøst), de har jo mye mer erfaring enn fastlegen på dette området!
Det var 11 uker på onsdag. Kan jo alltids høre med de.

Vi får vel bare vente og se da.. Hadde spottet litt nå når jeg var på do, gått tur i dag og gjort en del husarbeid. Er fortsatt øm i området rundt ks og litt hardt når jeg trykker på det.

Godt å høre det ikke bare er meg :p Blir litt beroliget på at det kanskje er normalt. Men vil jo helst ikke at det skal være sånn da... Nå er det snart 3 mnd siden så kroppen burde jo strengt tatt være normal igjen. Men er jo andereldes med en stor operasjon enn naturlig fødsel kanskje...

Godt å høre det ikke bare er meg :p Blir litt beroliget på at det kanskje er normalt. Men vil jo helst ikke at det skal være sånn da... Nå er det snart 3 mnd siden så kroppen burde jo strengt tatt være normal igjen. Men er jo andereldes med en stor operasjon enn naturlig fødsel kanskje...

Har liksom ikke peiling på hva som er normalt, føler jeg fikk veldig lite info på sykehuset om hva jeg kunne forvente..

Jørgen 12.02.14 <3

Har ikke keisersnitt men ei venninne som hadde det for 8 mnd siden har fortsatt små vondt i magen/arret når hun overanstrenger seg/magen...

Februar -14 mamma <3

8 mnd???!?? Blææææææææææh :/

Jørgen 12.02.14 <3

Jørgen 12.02.14 <3
Ja det tenkte jeg også... Selv etter katastrofesnittet sist hvor de virkelig var hardhendte og jeg grodde igjen feil så var det bra igjen innen 6 uker...

Det er 15uker siden ks mitt og jeg kan også bli øm og få vondt hvis jeg overanstrenger meg, sitter bøyd for lenge eller vrir overkroppen i en spesiell vinkel. Før jeg satt inn hormonspiralen blødde jeg endel nesten annen hver dag. :/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da er det vel normalt da får vi tro :)

Jørgen 12.02.14 <3

Jørgen 12.02.14 <3
Tok 7 mnd før det sluttet å være ømt hos meg forrige fødsel. Fikk kjempevondt når jeg hostet/nyste osv. Hadde brunt "blodvann" i mange mnd i ny og ne.

Tok 7 mnd før det sluttet å være ømt hos meg forrige fødsel. Fikk kjempevondt når jeg hostet/nyste osv. Hadde brunt "blodvann" i mange mnd i ny og ne.

*liker ikke*.............

Back
Topp