L
lindaen
Guest
Var innom føden en tur ista, etter lang overtalelse av min samboer! Har ei stund føltes som om jeg lekker fostervann så det var jo greit å få det sjekket! Jordmoren jeg snakket med i telefonen sa at når det nærmer seg så blir utfloden mere tynnflytende.. Jeg slo meg til ro med det, men hun ville ha meg inn til sjekk likevel.. Vi kledde på oss og kjørte bort! På innskrivningen hadde vi gitt beskjed om at vi ikke ønsket studenter under noen omstendigheter og at jeg ikke kom til å tørre å si ifra, + at jeg lett lar meg overkjøre osv.. Gjett hva vi ble møtt med.. Jo, ikke bare en, men TO studenter.. Jeg kjente at jeg ble lettere oppkava, men klarte selvfølgelig ikke si noe... Det hele endte egentlig med en forferdelig opplevelse for meg som har skikkelig skrekken for at folk skal tafse meg nedentil.. Måtte ta to prøver, ene med Q-tipser i både det ene og det andre hullet og andre med bare en Q tips som skulle rulles rundt i skjeden i ett minutt.. Kjempe behagelig for både meg, og samboern som satt RETT foran skrittet mitt å prøvde å se en annen vei for at jeg ikke skulle føle meg ennå mere nedverdiget.. De visste ikke svaret på noe av det vi spurte om heller.. Huff.. Jeg følte liksom at jeg endelig begynte å få litt bukt med denne angsten, men neida.. Nå kom den bare ramlende tilbake.. Føler meg skikkelig tråkka på! Sku ønske jeg var flinkere til å si ifra, men jeg trodde at når jeg hadde sagt i fra om at jeg ikke kunne si ifra, så ble det respektert.. [:(][:(]