Syt herfra, fler som føler seg feit?

Føler meg veldig oppblåst jeg!

Ble veldig overrasket over at sommerkjolen min er blitt stram..den har alltid vært veldig løs på.. Bare gått opp 1 kilo..

Den ene dagen kan jeg veie 59,4 , å den andre dagen 60,5.. Så noen dager igjen ned til 59,4.. Rart hvor d kan hoppe opp og ned.. Tror nå ikke at jeg så mye vann i kroppen!? Andre som har d slikt? Er bare 9+4

Det kommer an på hvor mye du har drukket/spist/svettet, når på dagen du veier deg, om du har hatt avføring, og ja, også væske, og det går litt opp og ned.
1 kg til eller fra er helt normalt. ;)

Gått opp 7 kg og fått bra "klump" på magen. Snussluttingen har nok økt søtsuget helt sykt.
Trøster meg med at det kan ikke være så ille når mannfolket vil ha sex hver dag :p
Det blir som det blir!

Oppblåst å noen kilo for mye eller mange :p Føler meg som en hval allerede. Vet det blir bedre når jg begynner å kjenne liv for da merker jeg at det er ikke bare sjokolade mage :p

Gått opp 2 kg hittil (12+1) men føler jeg har gått opp 20.... magen min er så sykt oppblåst, og fått en del kommentarer på det

Gått opp 7 kg og fått bra "klump" på magen. Snussluttingen har nok økt søtsuget helt sykt.
Trøster meg med at det kan ikke være så ille når mannfolket vil ha sex hver dag :p
Det blir som det blir!

Bra jobba:-) Mannen min har også sluttet å snuse. Han fikk også et enormt søtsug. Nå greier han seg med tyggis :-)

gått litt ned hittil, det kan jeg ikke skjønne, har kastet opp 1 gang hittil, og det var igår. Også spiser jeg som en hest :P men er glad jeg ikke har gått opp noe enda, er litt overvektig fra før av. 12+6 idag, og kommer nok til å legge på meg en god del etterhvert :p men går alt bra dette svangerskapet, så er dette siste gang jeg går gravid. Så har planer om å gå masse ned i vekt etter graviditeten :)

Gått ned 7 kg, føler meg likevel heselig stygg og feit :( spesielt når jeg sitter. Får mer Babykul når jeg står, men ser egentlig bare feit ut da også

Vi får holde ut jenter, om noen uker så får vi alle babykul i stedet for "fettkul" og da føler ci oss nok alle bedre! Jeg har alltid syntes at gravide kvinner er vakre og yndige, så håper på å føle meg fin når jeg får ordentlig kul :happy:

Den ene dagen kan jeg veie 59,4 , å den andre dagen 60,5.. Så noen dager igjen ned til 59,4.. Rart hvor d kan hoppe opp og ned.. Tror nå ikke at jeg så mye vann i kroppen!? Andre som har d slikt? Er bare 9+4

Det kan ha noe med om du har vært på do eller ikke før du veier deg :) jeg veier meg kun når jeg har vært på do og gjort både det ene og det andre Da skal vekta stemme ganske bra! :)

Hah. Hadde jeg bare fått kul. Låra og rompa mi har est ut som to vannballonger. Ikke får jeg på meg skoene heller, fordi det er så
Masse vann i beina tør ikke å veie meg.. Er i uke 12+5 .. Hvor skal dette ende..

Back
Topp