Syt herfra, fler som føler seg feit?

Nellikmor

Betatt av forumet
Jeg har kun lagt på meg 2 kg til nå, er i 13. svangerskapsuke. Har ikke begynt å få babykul, men har fått en liten bilring nederst på magen som jeg aldri har hatt før. Virker som livmoren presser alt oppover og utover, og nå føler jeg meg bare feit og stygg og ikke gravid i alle fall! Bruker str 38 så er ikke overvektig fra før. Men nå føler jeg meg trill rund :sad010

Flere som har det sånn?

Dagens syt herfra :arghh:

Ps, dette innlegget er ikke ment å støte noen, bare godt å ha noen uavhengige å syte til innimellom!

Skjønner hva du mener.... Jeg ser gravid ut når jeg står,men feit ut når jeg sitter.

Har hatt det på akkurat samme måten. Jeg er nå i 20nde uke og nå er det en liten gravidekul der det ikke går an å ta feil av, så det er deilig :) MEN i juni skulle vi på ferie og jeg hadde kjøpt inn masse strutte-med-magen kjoler, men eneste jeg struttet med var en blubbete bilring som du beskriver. Følte meg ikke helt bekvem på stranden kan du si. Men har snakket med andre om dette, og det virker som mange går igjennom akkurat det samme fra ca 12 - 20nde uke....

Føler meg også litt feit :p

Samme her..skal på ferie i morgen og måtte avgårde og kjøpe noen nye vide tunika/kjoler. Er som deg vanligvis str 38 og har lagt på meg 2kg. Ser gravid ut når eg har spiset, men ellers bare litt for stor for klærene mine:p gleder meg til det er en mer tydelig gravidmage!

Samme her.. Vet ikke hvor mange kilo som har dukket opp, men den oppblåste magen er iallefall her! Er på ferie i Finland og her er det varmt. .. har enda ikke vist meg frem i bikini :/ føles bare blubbete...bah.

Vel... Jeg føler meg ikke akkurat feit - for jeg slanket bort over 60 kg for 2 år siden og da var jeg feit.. Nå føler jeg meg "blubben". Jeg har såpass med løshud på magen fra slankingen og nå har magen est, så jeg er skikkelig "blaut" på magen. Ikke særlig delikat...

Vel... Jeg føler meg ikke akkurat feit - for jeg slanket bort over 60 kg for 2 år siden og da var jeg feit.. Nå føler jeg meg "blubben". Jeg har såpass med løshud på magen fra slankingen og nå har magen est, så jeg er skikkelig "blaut" på magen. Ikke særlig delikat...

Wow!det står det respekt av :-)

Samme her.. klarer liksom ikke å holde inne magen heller, den bare står rett ut.. har bare gått opp 1 kg, men føles som mye mer. Drar straks til syden, så det blir ekstra morsomt med bikini :p

Jeg har mistet en del kilo pga hypermesis men har fått akkurat som deg bilring. Føler magen ser bølgete ut hehe

Så bra jobba :) Skjønner du er både stolt og redd for å legge masse på deg. Satse på at det ikke blir så mye i svangerskapet :)

Jeg merker ikke forskjell. Har mage fra før. Så blir jo fint når det faktisk blir en gravidmage istede for fett :P De begynte å se den rundt uke 17-isj sist, de som visste det ;) Spent nå. Skal i bryllup da jeg er i uke 15, så lurer på om det er no mage da ;)

Det kan lønne seg å prøve å forsone seg med at kroppen er som den er, og at det er en grunn til det.
Den endrer seg nemlig MYE etter fødselen (for de fleste), og da er det greit å ha forberedt seg litt mentalt på det.
Man bærer faktisk frem et nytt liv med kroppen sin, og skal få livnære det etterpå, og det er helt utrolig!
Det er klart det tar på å lage et nytt liv. ;)

Det er lov å ha blandede følelser om kroppen som er i endring, men prøv å tenke på det som noe positivt! ;)

Den ene dagen kan jeg veie 59,4 , å den andre dagen 60,5.. Så noen dager igjen ned til 59,4.. Rart hvor d kan hoppe opp og ned.. Tror nå ikke at jeg så mye vann i kroppen!? Andre som har d slikt? Er bare 9+4

Back
Topp