systo mi

x1xiza

Glad i forumet
redness er systo mi, og det er eg så glad for!! [:D] måtte berre sei det[:D]

Tak for d fine innlegget storasystå mi[:)] Nå e eg snat 12 uker på vei og glede meg bare mer og mer...Så nå kryse eg fingrane for dg og mannen din...Eg vett ikkje om noen som hadde vært bedre foreldre en dere...Så te neste år håpe eg at eg ser en kul på magen din iza[:)] Og ikkje bry dg med litt drittslenging..De kjenne dg ikkje,hadde de gjort d så hadde de aldri skrevet sånne ting om dg...E heldige som har dg som søster[:)]

å det var no snillt sagt systo mi!! du blir ei super god mamma du, det veit eg[:)] tusen takk!

tammis skjerp deg! du driter deg ut! [:D]

Hmm har du ikkje bedre ting og ta dg te??? Alle e uenige avogte...Men trenge ikkje og blåsa opp ting og væra smålige...Ska jo være en hyggelig plass og være på,en plass vi kan spørre om alt muligt,f støtte og råd...Kanskje du sko funne deg en annen plass og være....www.wich.com kanskje....

På ann igjen....hehe..må le[:D]

er ikke vits og kverulere mer nå tammis....tror alle har skjønt poenget ditt!

kan ikke dere sende pm til hverandre istede??
så går det ann for oss andre her inne og lese innlegg oxo.......

får PM frå tammis eg..og trodde det var nok for ho, men ho klarer tydelig ikkje la vera..[:@]

eg også syns det er flott at ho tør sei meininga si, men kunne kanskje vert litt meir sakelig...ho henger på meg som ein klegg jo, veit ikkje kva ho prøver å oppnå eg..men det FUNKER IKKJE hehehehe[:D]

ORIGINAL: Tammis

Jasså, hadde du for få som støttet deg nå??? [:D]

Unnskyld meg, men nå har jeg holdt meg utenfor lenge, men det der var unødvendig!!!!
La Iza være i fred!

Ja, ett sted går grensen mener nå jeg!

takk...dette var virkelig unødvendig av tammis ja...ho sender meg jo PM som er så stygge at..sku tro det holdt for ho, men neida...merkelig det der..syns det begynner å bli litt rart eg no...

Off da....stakkars deg..............

ikkje synd på meg nei..men synd på ho...

eg kan ikkje ein gang skrive ei hyggelig melding til søstra mi uten at ho starter å krangle!!! no er det faen meg nok dritt her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@] EG HAR IKKJE KRANGLET NO!!!!!!!!
EG HAR SKRIVE TIL HO PM!! OG HO FORSETTER HER!! IKKJE MIN FEIL, ALVORLIG TALT NO BLIR EG SINNSYKT FORBANNA HER! [:@]

ORIGINAL: iza

eg kan ikkje ein gang skrive ei hyggelig melding til søstra mi uten at ho starter å krangle!!! no er det faen meg nok dritt her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@] EG HAR IKKJE KRANGLET NO!!!!!!!!
EG HAR SKRIVE TIL HO PM!! OG HO FORSETTER HER!! IKKJE MIN FEIL, ALVORLIG TALT NO BLIR EG SINNSYKT FORBANNA HER! [:@]

Helt enig der....
Var ihvertfall ikke Iza som begynte her, så ikke gi henne mer negativitet nå for det fortjener hun ikke!!!!

Mennesker har følelser, og noen ganger må man bare ta seg i skinnet!

heilt oppgitt eg no...[:(]

ORIGINAL: EmmaT

Syns du bare burde overse henne. Hun vil jo at du blir sint, og når du skriver så sinte innlegg med banneord og greier, så får hun det jo akkurat så hun vil.

Bare ignorer du, iza... ellers så kommer dere bare til å fortsette der dere slapp i går. Lat som du ikke ser innleggene.

ja , takk skal dere ha...eg må visst det no..dette blir jo heilt sykt...BEKLAGER AT EG REAGERTE SÅ KRAFTIG[:(] dere har heilt rett, eg skal heve meg over sånt tull! [:(]

Kjempe fint!!!![:D]

Bare å heve seg over det så godt man kan....

Back
Topp