Syr dere?

Sunn90

Flørter med forumet
Januarlykke 2019
Jeg har så lyst å forsøke meg på å sy babyklær og andre ting.
Har sydd litt tidligere, så behersker symaskinen min godt. Men må vel gå til anskaffelse av en med overlock også.

Er det noen her som har tips til bøker med mønster for å komme igang? :)
 
Sjekk bloggen til speiltvillingene.blogg.no, hun har sydd masse tøy til sine små fra de ble født, og har flotte, enkle oppskrifter som nybegynnere også får til[emoji5][emoji1360] tror du finner alle oppskrifter under egen kategori[emoji5]
 
Jeg syr :) Har ikke kjøpt noen bøker enda, men enkelt oppskrifter. Både på etsy og stoff & stil. Hvis du allerede er kjent med symaskinen er det bare til å hoppe ut i det. Lykke til :)
 
Sjekk bloggen til speiltvillingene.blogg.no, hun har sydd masse tøy til sine små fra de ble født, og har flotte, enkle oppskrifter som nybegynnere også får til[emoji5][emoji1360] tror du finner alle oppskrifter under egen kategori[emoji5]

Der var det mye fint til småjenter! Takk for tips :D
 
Jeg syr :) Har ikke kjøpt noen bøker enda, men enkelt oppskrifter. Både på etsy og stoff & stil. Hvis du allerede er kjent med symaskinen er det bare til å hoppe ut i det. Lykke til :)
Aha, det skal jeg sjekke ut ;) tekte å ta med en tur innom stoff og stil for å se litt også :D
 
Back
Topp