Syntes det på deg

~Lille lilla Snodig~

Elsker forumet
[:D]at du er gravid?  Dette er jo min andre gang og jeg har skikkelig mage allerede, nesten så jeg lurer på om det er flere inni der. det hadde vært kos det

mmm nei ikke noe mage her.. man sikkert masse luft og da?? eller.. nei jeg vet ikke[:)][:)][:)] men jeg håper du har fått mage for da er det sikkert ikke så lenge til jeg og fååår joohoo[:)][:)] he he

Heller ikke fått enda, men så er jo du 3 uker foran også da[:)] Håper den kommer fort jeg[:D]

Thihi...ja magen har liksom bare poppet ut over natten her[;)]
Fikk mage når jeg var ca 10 uker på vei meg kåre å di sier at du får tidligere med andremann så det stemmer her[:D]

Men jeg nyter det...[:D]

litt mage har eg fått, men det er nok bare luft[:D] 

ingen mage her. forrige gang var de 3 første mnd de verste i forhold til klær og sånn fordi den var så oppblåst. men så sank den sammen igjen liksom og jeg fikk ikke gravid mage før 8 mnd på vei. spennende å se når den kommer denne gangen.

Ser ikke gravid ut akkuratt, men er oppblåst som bare det! Må bruke strikk i knappehullet alt.... Er nr to her også, så jeg innbiller meg at det har noe med saken å gjøre. Men det hadde vært koselig å få ordentlig mage litt før denne gang enn sist. Kom ikke før jeg var nesten 8 mnd på vei jeg heller. Det syntes jeg var litt trist.

synes ikkeno på meg.. men er både første gang OG tidlig enda, så er nok ikke så veldig rart. Føler meg litt oppblåst til tider da, i allefall kan for smale og trange bukser føles litt ubehagelig.. Men er kanskje bare innbilning..? Er liksom redd for å "skvise" i stykker det som er der inne.. *fnis*

Bare litt "oppblåst her.." men er blek i ansiktet som et spøkelse..hihi... så d er noen som har hinta litt da..[:D]

Du er jo litt lengre på vei enn meg da, men dem sier at flere gangsfødende
får mage tidligere enn førstegangsfødende... kanskje det har noe med det å gjøre?
Klarer ikke å trekke inn magen min iallefall, temmelig oppblåst - men ingen luft.
Men er ikke helt flat etter de andre graviditetene mine... huffa, blir vel en skikkelig
slankekur når jeg er vel overstått denne gangen [;)]

ORIGINAL: *Andrea*

[:D]at du er gravid?  Dette er jo min andre gang og jeg har skikkelig mage allerede, nesten så jeg lurer på om det er flere inni der. det hadde vært kos det

Hei hei:) Jeg fikk mage denne gangen allerede i uke 6,nå er jeg i uke 8 å ser ut som det jeg gjorde når jeg var 6 mnd på vei med førstefødte. Dette til tross for flat mage ved begynnende graviditet.

Ble så bekymra for det du sier at det kunne være to der inne så jeg ringte gyn og fikk ultralyd allerede i uke 6[:)] Var nok bare en der inne,men dette er min tredjefødte og han sa at det var normalt og bli tidlig stor da. Dette pga at "huset i magen" var klart siden det hadde bodd to der ifra før[;)] 

Så slapp av og strutt med den magen du har[:D] Det gjør jeg. Er tidlig enda for folk skal vite at jeg er gravid,men har som sagt ikke sjangs til å skjule det[:)]

God påske[;)]

Hei:) Jeg har fått litt mage allerede ja. Min kjære mor fikk mage med en gang, og den vokste utrolig fort fram til ho var 6 mnd på vei. etter det, vokste den nesten ikke mer, så jeg tror jeg blir ganske lik ho når det gjelder akkurat det[:D]

Har byrja å få ein liten mage ja..iallefall ser eg det godt uten kær på![:)]
Men så er det jo andre gangen for meg og..å magen kom ikkje så tidleg fyrste gong..
Er litt stas når magen byrjar og komme!! [:)]

Back
Topp