syntes det er skummelt.....

VilSåGjerne

Forumet er livet
eg har ikke vondt lenger,eneste eg har noen sammentrekninger i underlivet av og til,ellers ingen ting.... er ikke i d gode hjørnet lenger,tror ikke dette går rette veien...........[&:]

dere som har vært rugere,kossen var dere i rugeperioden?

Jeg er ikke, eller har vært ruger da, så kan ikke svare på spørsmålet ditt... Men, tror nok at det er tidlig å miste motet enda, da...
Klemmer på deg, og krysser fingrene[:)]

ORIGINAL: Nesing

Den perioden du er i nå er definitivt den verste i hele prosessen! Kroppen er full av hormoner som gir en rekke tegn, tegn som plutselig forsvinner igjen før du har fått sukk for deg. Derfor: det eneste rådet jeg kan gi deg er å ikke lete etter tegn/mangel på tegn. Du bruker progesteron, så den kan uansett lure deg. Akkurat som når man er gravid vil det variere veldig hvor mange symptomer man har, og det er sånn i denne tiden før testing også. De 14 dagene mellom innsett og testing er vanskelige, det er jeg fullt inneforstått med. Men igjen, ikke let etter tegn eller mangel på tegn, det er håpløst ettersom du ikke er i en naturlig hormonbalanse! [:)]

takk nesng.

jeg sier ofte: "nei,dette er d værste eg har vært med på!!!!"

Men DETTE ER faktisk det værste EG HAR vært med på!!!!!![&:]

Jeg kjente ingenting i rugeperioden. Eneste var at jeg fremdeles hadde noe vondt etter uttaket.

Du er i feste perioden nå, så logisk sett så eer det litt tidlig med graviditetssymptomer for de fleste, men om et par dager såp er det heller tid for at det skal dukke opp noen signaler. Ellers så er ikke jeg den rette til å svare deg på det for med min IVF så ble det masse bivirkninger fra Crinone, helt umulig å hvite om det dukket opp noen ekte signaler, som det ikke gjorde det var en svak positiv før det forsvant men den var nok ikke sterk nok til å kunne gi mange symptomer, egget hadde nok bare såvidt sneiet borti livmoren for min del, mest sansynelig en kjemisk graviditet som jeg fikk høre etterpå.

jeg har ikke noe gravidfølelse jeg heller...
merker ikke noe inni der jeg..hmm

bare noen småting med crinonen, men ikke noe typisk gravid tegn lissom. har ikke mens murringer heller.......hadde håpa på noe luresymptom da, så jeg kunne følt det på kroppen...men men. time will show.
tror helt ærlig det ikke blir noe pos test. følelsen jeg har lissom. da blir jeg jaggu meg paff i tilfelle.

ORIGINAL: *ruge*babytutta

bare noen småting med crinonen, men ikke noe typisk gravid tegn lissom. har ikke mens murringer heller.......hadde håpa på noe luresymptom da, så jeg kunne følt det på kroppen...men men. time will show.
tror helt ærlig det ikke blir noe pos test. følelsen jeg har lissom. da blir jeg jaggu meg paff i tilfelle.

Offda offda prøv å vær litt optimistisk nå da jente, eller er det bare et selvforsvar for at du er redd for å bli skuffet? Jeg skal være positiv for deg jeg, dette går sååååå bra såååååå, det er klart at du ikke har noen tegn enda, men det kommer[;)]

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: *ruge*babytutta

Offda offda prøv å vær litt optimistisk nå da jente, eller er det bare et selvforsvar for at du er redd for å bli skuffet? Jeg skal være positiv for deg jeg, dette går sååååå bra såååååå, det er klart at du ikke har noen tegn enda, men det kommer[;)]

jaaaadddddddda er såååå optimistisk jeg..hihi.har bare fingern godt planta i jorda, å er smertelig klar over hvordan det kan gå på testings. skuffelsen kommer nok uansett hvor forberedt man er om det ikke går, men jeg satser jo på positiv test da. da blir jeg bare verdens lykkeligste!!!!!!![:D]
joda det SKAL bli pos test på meg neste fræææædddan![:D]

Er jo en uke til test ennå. Og da får du positiv test. [:)]

var veldig opp og ned i rugeperioden her...ene dagen var eg positiv og noen timer etterpå
var eg sikker på at det ikke gikk[&:] og ble jo helt tullete av å gå og kjenne etter symptomer[&:][:D]
men er ganske sikker på at eg kjente egget feste seg (stikkende smerte) og hadde ømme bryster (sikkert av crinonen), men
de siste dagene før testing forsvant de ømme brystene og crinonen som kom ut igjen var litt rødfarget (ikke sikkert
at det er et neg tegn da..[8|])

ORIGINAL: Hope

var veldig opp og ned i rugeperioden her...ene dagen var eg positiv og noen timer etterpå
var eg sikker på at det ikke gikk[&:] og ble jo helt tullete av å gå og kjenne etter symptomer[&:][:D]
men er ganske sikker på at eg kjente egget feste seg (stikkende smerte) og hadde ømme bryster (sikkert av crinonen), men
de siste dagene før testing forsvant de ømme brystene og crinonen som kom ut igjen var litt rødfarget (ikke sikkert

henne stakk det på deg???? eg har hatt litt stikkinger i dag,plagsomme stikkebyer....men lurer på om eg kjente det litt for langt oppe[&:]

ORIGINAL: VilSåGjerne

henne stakk det på deg???? eg har hatt litt stikkinger i dag,plagsomme stikkebyer....men lurer på om eg kjente det litt for langt oppe[&:]
tja...sånn ca. i livmoren, litt på siden tror eg[&:]... våknet av det om natten..  var akkurat som en finger eller lignende som trykket hardt inni der... på samme sted og holdt meg våken en halvtime eller no....

ORIGINAL: VilSåGjerne

tja...sånn ca. i livmoren, litt på siden tror eg[&:]... våknet av det om natten..  var akkurat som en finger eller lignende som trykket hardt inni der... på samme sted og holdt meg våken en halvtime eller no....

håper livmoren min ligger laaaaaaaaaaangt oppe[:D][:D] for det var forsiden av navlen min[:D]hihi[:D]

Jeg anbefaler deg å ikke lete etter symptomer...det gjorde jeg ikke i høst,men kjente litt kvalme og litt ømme bryster nå og da...
nå i feb så hadde jeg ikke ømme bryster og var kvalm...men tror jeg kansje lette etter symptomer...for å si det sånn...ikke let,det gjør deg gaaaaaal...hehe

håper på pos test til deg[:)]

Back
Topp