Syntes det er så stille her:-p

Ligger akkurat å tenker..... Faan kvalm nå??? Men burde ikke det vært over......uke 14+4
Jeg er også kvalm og kaster opp. Uke 14 selv

Ligger akkurat å tenker..... Faan kvalm nå??? Men burde ikke det vært over......uke 14+4
Det er ikke noe fasit på når kvalmen går over. Her har jeg vært av og på kvalm hele tiden og senest i går.. 17 uker :p

Jeg har vært mest inne på marsgruppa, men etter siste ultralyd så ser det ut for at det kansje blir en februar baby,så hålder meg bare på begge gruppene jeg :) jeg er 14 uker på vei og sliter enda med kvalme å brekninger. Men er ikke like intenst som det var mellom uke 6-10 da. Har lest at kvalmen kan sitte i frem til rundt uke 20 hos noen.

Jeg har vært mest inne på marsgruppa, men etter siste ultralyd så ser det ut for at det kansje blir en februar baby,så hålder meg bare på begge gruppene jeg :) jeg er 14 uker på vei og sliter enda med kvalme å brekninger. Men er ikke like intenst som det var mellom uke 6-10 da. Har lest at kvalmen kan sitte i frem til rundt uke 20 hos noen.
Så hyggelig at du kan henge litt på begge forumene da:-) Kjipt å være kvalm. Men jeg personlig har dessverre vært kvalm frem til fødsel med alle mine:-p Selvfølgelig i mindre grad mot slutten, men allikevel..

Så hyggelig at du kan henge litt på begge forumene da:) Kjipt å være kvalm. Men jeg personlig har dessverre vært kvalm frem til fødsel med alle mine:p Selvfølgelig i mindre grad mot slutten, men allikevel..
Hele svangerskapet? :eek: det hørtes veldig slitsomt ut. :Heartred

Back
Topp