Jeg er også kvalm og kaster opp. Uke 14 selvLigger akkurat å tenker..... Faan kvalm nå??? Men burde ikke det vært over......uke 14+4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også kvalm og kaster opp. Uke 14 selvLigger akkurat å tenker..... Faan kvalm nå??? Men burde ikke det vært over......uke 14+4
Det er ikke noe fasit på når kvalmen går over. Her har jeg vært av og på kvalm hele tiden og senest i går.. 17 ukerLigger akkurat å tenker..... Faan kvalm nå??? Men burde ikke det vært over......uke 14+4
Så hyggelig at du kan henge litt på begge forumene da Kjipt å være kvalm. Men jeg personlig har dessverre vært kvalm frem til fødsel med alle mine Selvfølgelig i mindre grad mot slutten, men allikevel..Jeg har vært mest inne på marsgruppa, men etter siste ultralyd så ser det ut for at det kansje blir en februar baby,så hålder meg bare på begge gruppene jeg jeg er 14 uker på vei og sliter enda med kvalme å brekninger. Men er ikke like intenst som det var mellom uke 6-10 da. Har lest at kvalmen kan sitte i frem til rundt uke 20 hos noen.
Hele svangerskapet? det hørtes veldig slitsomt ut.Så hyggelig at du kan henge litt på begge forumene da Kjipt å være kvalm. Men jeg personlig har dessverre vært kvalm frem til fødsel med alle mine Selvfølgelig i mindre grad mot slutten, men allikevel..
Lagde dere en snapgruppe for skjult? Legg meg til! AnkieiVia skjult
Nei, ikke egen snapgruppe for skjult enda. bare Facebook-gruppeLagde dere en snapgruppe for skjult? Legg meg til! Ankiei
Jaa, den var det jeg som lagde kanskje vi snart skulle laget en snap da?Nei, ikke egen snapgruppe for skjult enda. bare Facebook-gruppe
Kan jo lodde stemninga for det inne på skjultJaa, den var det jeg som lagde kanskje vi snart skulle laget en snap da?