Syntes det er så stille her:-p

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Er alle på skjult? Eller har alle ferie?:-)
Vanskelig å samle opp nok kommentarer til skjult da det er så stille og rolig her.
Hva har dere gjort i sommer? Er det noen som fremdeles er kvalme etter å ha passert uke 12? Kanskje vi kan skravle litt om alt og ingenting i denne tråden?:-)

Er alle på skjult? Eller har alle ferie?:)
Vanskelig å samle opp nok kommentarer til skjult da det er så stille og rolig her.
Hva har dere gjort i sommer? Er det noen som fremdeles er kvalme etter å ha passert uke 12? Kanskje vi kan skravle litt om alt og ingenting i denne tråden?:)
Tror det blir fort stille når det er 2 Snapchat grupper og Facebook gruppe :p
Forum er gjerne litt mer tungvindt enn sosiale medier.

Og personlig foretrekker jeg skjult som ikke kan søkes opp osv

Enig i at det er litt stille her. Er litt mer aktivitet på skjult, men mye mindre enn på forrige termingruppe jeg var med på. :) tar seg kanskje opp etterhvert :)

Hva har dere gjort i sommer? Er det noen som fremdeles er kvalme etter å ha passert uke 12? Kanskje vi kan skravle litt om alt og ingenting i denne tråden?:)
Mange leker her inne du kan slå deg løs på for å få nok innlegg til skjult forum :happy:

Tror det blir fort stille når det er 2 Snapchat grupper og Facebook gruppe :p
Forum er gjerne litt mer tungvindt enn sosiale medier.

Og personlig foretrekker jeg skjult som ikke kan søkes opp osv
Å, dette visste jeg ikke om:-) Ja, men da sier det sitt egentlig:-)

Enig i at det er litt stille her. Er litt mer aktivitet på skjult, men mye mindre enn på forrige termingruppe jeg var med på. :) tar seg kanskje opp etterhvert :)
Ja, jeg har vært med i mange runder her på babyverden, og dette er noe av det stilleste jeg har vært med på:-p Håper det tar seg opp litt mer etterhvert. Mulig det er pga sommerferie osv:-)

Mange leker her inne du kan slå deg løs på for å få nok innlegg til skjult forum :happy:
Ja, jeg må sjekke ut det. Men syntes det hadde vært hyggelig med litt mer liv her inne generelt:-)

Ja, jeg har vært med i mange runder her på babyverden, og dette er noe av det stilleste jeg har vært med på:p Håper det tar seg opp litt mer etterhvert. Mulig det er pga sommerferie osv:)
Håper også det tar seg opp litt etterhvert. Vi har jo aktivitetskrav inne på skjult, så er aktivitet der hver dag ☺️ Og er en veldig trivelig gjeng der inne synes jeg ☺️

Håper også det tar seg opp litt etterhvert. Vi har jo aktivitetskrav inne på skjult, så er aktivitet der hver dag ☺️ Og er en veldig trivelig gjeng der inne synes jeg ☺️
Så gøy. Er nok noe med at de fleste tør å slippe seg litt mere løs når det er privat:-)

Hvor finner jeg snapgruppe?

Lite aktivitet her ja. Meldte meg inn i en Facebook-gruppe istedenfor. Er langt unna noe VIP-medlemskap her :p

Lite aktivitet her ja. Meldte meg inn i en Facebook-gruppe istedenfor. Er langt unna noe VIP-medlemskap her :p
Ikke veldig strenge krav for å bli med på skjult forum akkurat :p

Ligger akkurat å tenker..... Faan kvalm nå??? Men burde ikke det vært over......uke 14+4

Back
Topp