Syntes det bare er vondt..

Linselusen

Linselusen
Syntes det bare er vondt å gå gravid :(

Er sykt lei, og håper at november kommer fort!

Må bare få det ut for akkurat nå, ligger jeg i sengen og klarer ikke å reise meg, pgr av smerter, ungene krangler, raserer og hører ikke etter, og sambo er ute for å selge bilen og jeg aner ikke når han kommer hjem.... Basj!

Dritt lei av å ha vondt!

Måtte tiden gå superfort til ungenes leggetid og videre til november.

Krysser fingrene for at bilsalget går bra, og at sambo kommer fort tilbake med grunn til å feire.

Tusen takk jenter :happy:... Han kom nettopp hjem, og tok med seg guttene ut for å sykle.... Det var utrolig deilig... Så nå har jeg klart å flytte meg fra sengen og inn på sofaen, og har funnet frem varmepute, og tatt meg en paracet i håp om at det lindrer bitte litt....

Skulle ønske menn kunne gå gravid! Mannen klarte selvfølgelig å lire av seg en lite medfølende strofe.. " tenk på *hun* klarte å jobbe frem til fødsel og var tilbake på jobb fem dager etter".. Feil tidspunkt og feile ord til feil person... Klikket jeg :p

Tusen takk jenter :happy:... Han kom nettopp hjem, og tok med seg guttene ut for å sykle.... Det var utrolig deilig... Så nå har jeg klart å flytte meg fra sengen og inn på sofaen, og har funnet frem varmepute, og tatt meg en paracet i håp om at det lindrer bitte litt....

Skulle ønske menn kunne gå gravid! Mannen klarte selvfølgelig å lire av seg en lite medfølende strofe.. " tenk på *hun* klarte å jobbe frem til fødsel og var tilbake på jobb fem dager etter".. Feil tidspunkt og feile ord til feil person... Klikket jeg :p
Eh, det var stygt sagt av ham! Håper du satte ham skikkelig på plass..! Håper formen er bedre snart.

Synes du klikka med god grunn jeg.
Ja de kunne gått gravide.

Stor klem :)

Huff, ingen god følelse. Synast mannen din var svært uheldig med den kommentaren, min hadde og fått høyre det om den kom her!

Om det er ei trøst, er nok dette svangerskapet tungt og langt. Har heldigvis litt bedre dagar no, og kan fungere litt for familien. Det gode er at barna i magen har det bra!

La oss håpe at dagane blir bedre og går fort. Klem til deg!

Da hadde jeg å klikket! :o

Back
Topp