Syntes dere dette blir feil?

Blir helt feil for meg i alle fall.. Og i det hele tatt å tenke på å be om penger??? Hallo??

Skal du være så rettferdig bør du vel strengt tatt se hva du fikk til førstemann og dele det på to slik at en evt ny jente får halvparten av det og!!!?  

Når jeg har gitt barselgaver har jeg gitt noe ordentlig til den nybakte mammaen jeg!! En god krem, litt luksus hår- eller hudpleie,noen blader, ammete eller en kul ammetopp. Til babyen en liten ting, og da har jeg ikke spurt hva mammaen ønsker seg - hun kan jo bare bytte eller få tilgodelapp dersom hun ikke trenger gaven!

Jeg hadde nok ikke delt det mellom ungene nei... For som flere sier, storesøster fikk jo gave da hun ble født.

Storesøster (og vi) fikk vogn til 8000,- i barselgave fra svigers, da nr to kom hadde vi jo fortsatt vogna, og vi skulle få en liten ting til lillesøster og, vi sa da at vi ønska oss penger så vi kunne legge i bilstol nr. 2 når den tid kom siden vi har to biler og dermed trengte to nye stoler.
Jeg har pleid å kjøpe gavekort til de som får nr to (som har fått samme kjønn) så kan de kjøpe både til den yngste og den elste som det passer dem selv.

Tenker heller som så at vi sørger for at pengene vi får etter å ha solgt babyutstyret når vi er ferdig med det deles mellom dem, enten ved at vi kjøper inn ting de trenger eller setter de på konto, men helt likt vil det aldri bli uansett og det har jeg etter hvert innsett at jeg bare må leve med[8D][;)]

Back
Topp